ben er weer

Hoi allemaal ik ben er weer.

Allereerst wil ik iedereen feliciteren die zwanger is. En iedereen die bezig is met onderzoeken en wachten en wat nog verder.

Zo het ziekenhuis bezoek is mij erg tegen gevallen erg veel pijn gehad en mocht de volgende dag al naar huis als een oude vrouw ik kan amper lopen, maar ja ze houden geen mensen als ze alleen moeten opknappen. Ben nu 4 dagen thuis maar kon nog niet goed zitten achter de pc. ik heb een snee van 15 cm bikini lijn. Arts zei dat je nooit last van die vleesboom heb gehad. Hij was geschrokken.

ik word thuis goed verzorgd door man, moeder schoonmoeder en schoonzus. Het zijn allemaal pitbulls. Mag niets. is maar goed ook hoor. mag 6 tot 8 weken niet werken.werk namelijk in de zorg.

Ik heb nog niet alles gelezen want kan nog niet lang opzitten. Maar wel leuk dat er weer een paar zwanger zijn. dat geeft ons ook weer hoop.

meiden ik ga even rusten.

liefs winnie

Hoi Winnie, wat vervelend dat de operatie zo is tegen gevallen. En dat je zoveel pijn hebt. Tjee wel een grote snee zeg van 15 cm. Was de vleesboom zo groot dat de gyn er van was geschrokken? En heb je inderdaad nooit klachten gehad?
Ik hoop dat je spoedig herstelt, en dat je dan ook zwanger mag worden. Zal voor je duimen....!

Liefs Molly.

Hee Winnie,

Fijn om weer ff wat van je te lezen!

Doe het rustig aan hoor meid!! Het is niet niks zo'n operatie..... 't is niet alleen de snee die zichtbaar is, van binnen is ook heel wat gebeurd......

Rust maar lekker uit en kom langs wanneer je zin hebt en kunt....

Liefs en dikke knuffel Lill

Terug
Bovenaan