ben er weer

Hallo Allemaal,
Ik blijk dus niet de enige te zijn die niet op deze site kan komen het is me nu net eindelijk weer gelukt na 2 dagen proberen.

Ik heb deze week mijn eisprong dus we doen goed ons best wie weet .

Hoe is het verder met iedereen
Ik heb Cath en F ook al lang niet gehoord gaat het wel goed dames?

Nou tot gauw,
Goetjes en liefs
Carolien

He Carolien!!

Ik ben er nog wel hoor!! Maar ik heb niet zo veel te melden eigenlijk. Ook ik ben in afwachting van mijn eisprong. Ik gebruik de Maybe baby en tot nog toe heb ik nog geen varens gezien, maar het is ook nog aan de vroege kant (voor mijn doen dan).

Ook kan ik inderdaad regelmatig niet op de site komen. Vervelend is dat he?

Ik wens je heel veel geluk en plezier in je klusweek!!! Ik hoop en duim voor jullie!!!

Liefs

Cath

Hoi Meiden,

Hoe is het met jullie? Ik heb al een tip op het forum gezet over hoe je volgens mij wel direct op het forum kunt komen. Bij mij werkt het dus ik hoop dat het bij jullie ook werkt.

Het is nu 5 weken geleden dat ik ongesteld werd en nog steeds geen eisprong gehad. Tja, wat kan ik zeggen. Ik zit gelukkig niet meer zo in de put als een paar weken terug maar af en toe heb ik nog wel een dipje hoor. Zelfs na de mk had ik na 5 weken mijn eisprong en nu nog helemaal niets in aantocht. Ik denk echt dat ik binnenkort ongesteld word zonder een eisprong te hebben gehad (ik dacht altijd dat je alleen ongi werd als je een eisprong hebt gehad maar dat schijnt niet zo te zijn). Ik modder dus gewoon maar door, wat kan ik anders doen...

Hoe is het met jullie? Carolien, wanneer verwacht jij je eisprong?
Cath, jij krijgt je eisprong toch ook de komende week? Zou leuk zijn als ik dan ook mijn eisprong had maar ik vrees er voor!

Wat een rotweer is het!!! Ik ga zo maar even flink schoonmaken (ben altijd vrij op vrijdag). We houden elkaar op de hoogte!!

X F.

Hallo meiden ,

Het is me weer gelukt om op de site te komen soms baal ik daar van dan wil je even wat melden en dan kan het niet en als het dan eindelijk wel lukt weet ik niet meer wat ik nou wou vertelen.
Ik ben na mijn tweede curetage wat meer vergeetachtiger geworden dan na mijn bevaling van mijn dochter.
Ik zit nu 1 week in de ziekenwet mijn rug en nek spieren zitten helemaal vast ben van de week bij de fysio geweest en hij heeft het een beetje gemasseerd maar het doet nog zeer ik mag voorlopig nog niet werken.
Mijn ei had ik zo als ik het had uitgerekend woensdag of donderdag we doen gewoon goed onze best door het om de dag te doen is niet altijd even leuk de fun is er een beetje af maar het is voor een goed doel.
Het weer is niet echt goed en daar word je ook een beetje depri van .
F ;mag je niet naar de gyn. om te kijken of alles wel goed is na je curetage omdat je cycles zo heel erg veranderd is ik zou het even na vragen sterkte er mee
Cath jij ook veel succes met je eisprong en veel klus plezier.

Meiden succes allemaal ik zal voor iedereen duimen

Groetjes en liefs,
Carolien

Hoi Carolien,

Ik heb nooit meer problemen om op de site te komen sinds ik het onder mijn favorieten heb opgeslagen. Hopelijk helpt dat ook bij jou. Het is heel erg frustrerend als je steeds niet op de site komt.

Zelf ben ik niet gecureteerd. Alles was al weg. Mocht ik ooit voor de keus staan dan zou ik wel voor een curretage kiezen want ik heb toch het idee dat je cyclus dan weer sneller op de rit is omdat je weer helemaal schoon bent.
Het is nu 5 weken na mijn ongi en nog helemaal niets te bekennen van een eisprong. Het is echt super irritant!! Ben net even flink wezen sporten en dat is wel lekker, even je gedachten verzetten!

Ik hoop voor je dat het raak is deze ronde! Houd je ons op de hoogte van je kwaaltjes??

X F.

Hoi F

Ja ik hoop dat het ook raak is deze ronde maar dat hoop ik voor iedereen we zitten tenslote allemaal in het zelde schuitje.Mijn eerste miskraam kwam ook spontaan maar ik bleef heel erg vloeien dus toen werd ik met spoed op genomen daarna kwan mijn cyclus ook moeizaam op gang zat soms 36 dagen tussen.

Ik heb het inderdaad bij favoriete op geslagen en nu kan ik er veel sneller op komen bedankt voor je tip.

Wel lekker dat je tijdens het sporten je gedachte kan verzetten.Ik ga het binnen kort ook weer op pakken als het van mijn fysio weer mag i.v.m mijn rug.
Ik deed het altijd twee keer in de week maar ik ga nu 1 keer want het is thuis altijd zo geregel en nu doe ik het als ik vrij bent en mijn dochter zit op school.

Liefs,
Carolien

Hoi Carolien,

Hoe oud is je dochtertje nu? Je gaat dus nu voor een broertje of een zusje voor haar? Spannend hoor!

Zelf heb ik vandaag even een dipje. Ruim 5 weken na mijn ongi en nog geen eisprong in zicht. Ik weet het allemaal niet meer hoor. Ik ben lekker aan het sporten en ik ben er echt niet constant mee bezig. Door de weeks gaat het juist heel erg goed en denk ik er nauwelijks aan. Dan kan ik echt zoiets hebben van, het komt wel alleen in het weekend dan baal ik er flink van. Ik weet ook niet wat ik ermee moet. Ik slik teunisbloemolie en draag zelfs een maansteentje.. meer kan ik niet doen toch? Ik weet dat het egoistisch klinkt maar zo is het echt niet bedoeld maar stiekem vind ik al die zwanger berichten best moeilijk ookal gun ik ze het echt heel erg. Ik baal gewoon dat mijn eisprong wegblijft en ik niets kan doen. Zoals je merkt heb ik even een baaldag. Hopelijk gaat het met jou beter!!

X F.

Hoi F

Onze dochter Esmay word in nov. 8 jaar dus het leeftijd verschil is erg groot maar dit is niet bewust we zijn al v.a 1998 bezig en in 2000 mijn eerste miskraam en in mei van dit jaar mijn 2de miskraam .Terwijl ik van onze dochter heel snel zwanger was zonder problemen .
Maar ik blijf hoop houden.
Ben inmiddels al aardig uit een diep dal gekropen.
En wat jij schijft over al die zwanger schappen dat heb ik ook mijn schoonzusje is ook zwanger ze is ongeveer tussen kerst en nieuwjaar uitgerekend zelf was ik 19 dec. uitgerekend je begrijpt dat als ik haar zie toch even moet slikken.
Maar ik probeer positief te blijven.

Liefs,
Carolien

Terug
Bovenaan