Ben er weer!

hee Fred, Nien en alle anderen.

Ben gisteren weer terug gekomen van vakantie.
We hebben het erg leuk gehad!
Prachtig weer, wat is het hier dan koud zeg.....
Ik heb de berichtjes "teruggelezen".
Er zijn meiden zwanger geworden, GEWELDIG!! maar ook verdrietige berichtjes, heel veel sterkte voor jullie.
Ik had een zwangerschapstest mee op vakantie.....
Helaas, ik heb hem niet gedaan, ben vorige week n.l ongi geworden.
Heel erg jammer. Het was nu wel een "gewone" ongi, dat is het positieve wat ik er nu uithaal.
Inmiddels hebben we ook een brief van het ZH gekregen.
Op 11 okt. mogen we komen[bij de gyn. die we als voorkeur opgaven!, dus niet die vervelende vent!]
Fred, ik begrijp dat jij je ei hebt gehad en nu in spanning zit!
Ik hoop het zooooo voor je meid!
Jij mag eind van de maand naar de gyn toch?
Nien, leuk dat je babykamer af is, en .....dat iedereen je buikje nu begint te zien.
Ik begreep dat je hert werk wel steeds zwaarder vind worden.
Denk je goed om jezelf?
Heb je nog met je baas gesproken en het aangegeven?

Ik ga er nog enven een wasje tegen aan gooien[koffer vol was!!!] en boodschappen halen.
Ik kom gauw weer even en schrijf dan wel wat meer.
Tot gauw!!!
Heel veel liefs van een bruine hihi Monique.[gemeen he, niet zo bedoeld hoor!]Doeiiiiiiiiiiii

Hoi lieve Monique, wat ontzettend fijn dat je er weer bent!! Ik heb zoveel aan je gedacht! Heb je lekker weer gehad?
Wel balen dat je ongi werd tijdens je vakantie zeg!!

Ik kon gisteren heeeel even op het forum maar nadat ik mijn berichtje had geplaatst werd ik er ookal weer afgegooid. Ik heb echt heel erg lopen piekeren, wat als het forum nooit meer online komt dan heb ik helemaal geen gegevens van Monique (Nien, ik had jou een mail gestuurd via jullie website, had je 'm binnen gekregen?). Nien heb ik mijn e-mail al doorgegeven dus voor het geval we weer dagen uit de lucht zijn, mijn email is:
frederique@vinden.nl of frederique@bokoe.nl

Zo, dan kunnen we in ieder geval contact blijven houden!!!

Wat fijn dat je al zo snel naar de gyn mag! Ik moet a.s. woensdag om 10 over 3. Ik heb gelukkig ook niet die oude vrouw die me zo aso heeft behandeld maar ik heb nu een jonge man.... tja, ik zie wel hoe het gaat.

Ik zit nu in behoorlijke onzekerheid. Ik denk nl. dat ik een eisprong heb gehad 2 weken geleden. Ik had varens en cervixslijm en steken onderin mijn buik alleen gaf de CB niets aan. Ik had het pas op vrijdag gebruikt en als je eisprong al binnen 24 uur geeft de CB niets meer aan dus ik denk dat ik precies 2 weken geleden een eisprong heb gehad. Afgelopen donderdag voelde ik me ineens een beetje zwanger maar de test was negatief. Als ik morgen nog niet ongi ben dan ga ik nog een test doen.. DUIM VOOR MIJ! Ik probeer het hoofd echt cool te houden want gisteren voelde ik me nl. helemaal niet meer zo zwanger. Zou wel balen zijn als ik ongi ben als ik naar de gyn moet!!
Jij had je eisprong toch toen je op vakantie ging? Dan heb je ook snel weer je ongi gehad! Ik heb dat meestal ook niet na 2 weken maar na ong. 10 dagen maar jij had het dus al na een week?

Ik vind het echt gezellig dat je er weer bent!

Nien, hoe is het met jou? Kon je ook al dagen niet op het forum komen? Heb je mijn berichtje via jullie website gehad?

Ik moet zometeen naar een vriendin die bevallen is van een dochtertje Daniek. Ik heb kleertjes voor haar gekocht en toen ik zo tussen die kinderkleertjes stond kreeg ik het wel even moeilijk.. Ben benieuwd hoe dat gaat als ik de baby in mijn handen heb.

Nou meiden, tot snel (als het forum ons niet weer in de steek laat!!)

XXX

Hoi meiden,

Wat een gedoe om op het forum te komen! Werd er helemaal sjacho van.
Dit weekend heb ik lekker vrij! En daarna ook een rustig weekje, want er gaan 5 bewoners op vakantie!!!

Fred, wat onwijs spannend, zit je ongi gevoel heel hard weg te denken!
Laat je snel wat meer weten?

Monique, heerlijk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad en dat je hebt genoten! JE hebt het verdiend hoor om bruin te zijn.
Vindt het heel knap dat je positief denkt over deze ongi! Hoe lang heeft je cycles nu geduurd??

Nou, ik ga aan het huishouden beginnen!

Liefs Nienepien

Heeeeeeeeeeee,

Ik heb geloof ik geluk, ik kom n.l zonder problemen op het forum.
Ik kom er wel via "mijn favorieten" overigens.
Zonet een hele berg was gestreken, is mijn vervelendste huishoudelijke klus......
Maar na een vakantie wil dat wel.
Fred, wat spannend zeg!
Ik zal ontzettend voor je duimen hoor!
Zou toch een geweldig mooie stunt zijn, zo vlak voor je bezoek aan de gyn!
Maar laten we het hoofd inderdaad "cool" houden, anders is misschien de teleurstelling, mocht het niet zo zijn groter.
Maar intussen duim ik verder hoor!
Jij mag dus woensdag, ik ben heel benieuwd wat hij zegt [was het die "aantrekkelijke" gyn weer....hihi]

Nien, je vroeg hoelang mijn cyclus duurde.
Ikweet het zelf eigenlijk niet.
Op 31 juli had ik mijn laatste "echte" ongi.
Vanaf 15 aug + 2 weken lang had ik d.bruine afscheiding.
En nu had ik vanaf 18 sept. weer een normale ongi.
Ik meende deze maand wel een ei gehad te hebben [aan mijn temp. te zien]
Maar een week na mijn verhoging word ik al ongi.
Gaan mijn eitjes dan al zo snel "ten gronde"
Ik weet niet of dit iets te maken heeft met "een goede eisprong".
Dit kan ik natuurlijk mijn gyn. vragen op 11 okt.
Ik moet trouwens maandag voor een uitstrijkje.
Dat "ene" bultje is er ook weer, had ik een tijdje geleden ook.
Kan ik meteen even vragen of dat iets hormonaals is.

Ik weet aan de ene kant helemaal niet wat ik bij de gyn. kan verwachten.
Ik ben bang dat ze zegt, je bent toch net zwanger geweest.
Aan de ene kant wil ik ook niet eens hormonen gaan gebruiken.
Ik weet zelf niet eens wat ik wil!
Best verwarrend eigenlijk.
Ik zou het geloof ik niet eens erg vinden als ze zegt dat we voor jan. weer en afspraak gaan maken en dan verder kijken.
Volgens mij word mijn cyclus sinds het dragen van het maansteentje steeds beter.

Straks gaan we mijn naamgenootje ophalen!
Ze blijft vannacht een nachtje bij ons slapen.
Ze is in aug. 1 jaar geworden.
Ik heb er nu al zin aan, vind het zo gezellig!!
Ben benieuwd hoe het naar bed brengen gaat.....

Oh, ja bij deze ook nog mijn e-mail adres johanlindeboom@hetnet.nl
Het zal toch gebeuren dat het forum wegvalt en we niets meer horen van elkaar? Goede tip van jullie!
Een heeeeel fijn weekend!!
Kus, Monique

Lieve Monique,

Je hebt inderdaad echt "mazzel" gehad. Sinds dinsdagavond lag het forum plat. Heel af en toe kon je er een minuut op maar dan was het weer over. Gelukkig kun je er nu wel weer op. Ik maakte me al helemaal zorgen over hoe ik jou nou zou kunnen bereiken. Van Nien had ik het websiteadres maar van jou niets. Gelukkig hebben we nu in ieder geval elkaars emailadres.

Wat gezellig dat je nichtje een nachtje blijft slapen! Ga je nog wat leuks doen met de kleine Monique??

Ik kom net terug van kraamvisite. Echt super schattig zo'n klein meisje. Ik heb haar niet vastgehouden want ze lag de meeste tijd lekker te slapen. Zij hadden ook een hele mooie babykamer. Voor de eerste weken hadden zij zo'n zwevend wiegje zeg maar naast hun bed (voor die eerste tijd als je zoveel moet voeden). Echt super leuk. Nien, ik kan me helemaal voorstellen dat je helemaal "los" gaat met het inrichten van zo'n kamertje. Ik hoop dat het wat beter met je gaat, dat je iets meer energie hebt!

Die strijkwas na de vakantie is altijd zo'n ramp!! Maar je hebt het dus wel lekker gehad?! We hebben veel aan je gedacht hoor! Ik ben ook benieuwd wat de gyn gaat doen. Zelf weet ik ook nog niet of ik wel hormonen wil. Als hij het al voorstelt dan zou ik eerst nog een cyclus willen afwachten om te kijken hoe het nu gaat. Maar als het weer zolang duurt dan zou ik wel voor Chlomid gaan of zoiets.

Er is bij mij nog geen ongi te bekennen.. ik ben zoooo benieuwd. Ik had op babybrabbel nog wat romed testen besteld en die lagen nu al op de mat. Voor morgenvroeg heb ik nog een CB test liggen maar wel fijn voor als het resultaat onduidelijk zou zijn, dat je dan nog meer testen achter de hand hebt. Duim voor mij morgenvroeg!!

Ik sprak mijn vriendin trouwens nog over dat ik zo'n pijn had bij mijn linkereierstok rond mijn eisprong. Zij had dat zelf ook de laatste keer (het eitje sprong toen echt) en die keer is hun babytje verwekt (ze waren al dik een jaar bezig) dus ik hoop dat dat ook bij mij het geval is natuurlijk. De nacht dat ik zo'n pijn had, hadden we wel die avond geklust dus dat is wel positief!!

Nou meiden, ik houd jullie op de hoogte. Geniet van jullie weekend!

Dikke kus F.

He meisjes,

Fred, hoe gaat het met je meid?
Ik las in een stukje hiervoor dat je je down voelt.
Ik snap je helemaal, het is ook echt klote dat je zo,n lange cyclus hebt.
Maar...woensdag mag je naar de gyn, het is alleen al fijn om antwoord te krijgen op je vragen.
Goed dat je het gaat opschrijven, doe ik tegenwoordig ook.
Als je daar zit vergeet je de helft vaak.
Ik ben vanmorgen dus naar de HA geweest voor een uitstrijkje.
Maar het kon niet doorgaan, er zat nog teveel bloed van binnen.
Volgende maandag moet ik dus nog een keer.
Ik had gisteren n.l echt helderrood bloedverlies i.p.v d.bruin.
Terwijl mijn eerste ongi dag al 18 sept. was.
Vorige maand duudre het ook al 2 weken, vind ik wel lang.
Kan ik dan ook even met mijn gyn. overleggen.

Ik heb zaterdag avond een slechte nacht gehad.
Monique wilde eerst niet slapen en riep maar mem, mem [is fries voor mamma] ik vond het echt zielig.
Maar na 10 min. sliep ze.
maar ,s nachts om 2 uur werd ze wakker en riep weer mem en huilen.
Toen heb ik haar eruit gehaald en eerst naar onze slaapkamer.
Daar wilde ze absoluut niet ligeen.
Toen maar naar beneden, ik ging op de bank liggen en Mo naast me.
Ik deed mijn ogen dicht en Mo op een gegeven moment ook.
Toen ze we maar blijven liggen, maar je slaapt dan toch niet echt.
Ik lag bijn aop het puntje van de bank.....haha.
De volgende morgen om zo,n 7 uur, was het wel heel lief.
Ze keek me aan en lachte, heel lief.
Zo heb ik een tijdje naar haar gekeken en zij naar mij.
En mijn zus maar zeggen, normaal is ze noooooooit ,s nachts wakker[ja,ja..hihi]
Ondanks dat was het wel leuk hoor!

Nien, voel jij je al wat beter?
Fred, heel veel sterkte met die onzekerheid.

Liefs, Monique

Terug
Bovenaan