Ben er weer !!!!

Hoi allemaal,

Hoe is het met jullie??? Met ons gaat het goed hoor !!! We zijn net terug van 3 weekjes vakantie in Belgie. De 1e week hebben we wat pech gehad met de auto, maar dat was redelijk snel weer verholpen. Dennis moest met de trein terug naar den haag om de andere auto op te halen en een dynamo voor mijn autootje.
Toen best veel regen gehad, maar ondanks alles toch een hele leuke vakantie gehad.
Ben helaas nog niet zwanger ofzo  maar dat zou natuurlijk wel snel geweest zijn na mijn mk. Nieuwe ronde nieuwe kansen !!!! We houden de moed erin !!!

Liefs Gaby

Hoi Gaby!!

Fijn dat je er weer bent joh!! Ik hoop dat je een beetje tot jezelf gekomen bent in je vakantie! Ben je al helemaal bijgelezen? hihi leuk he? die site werkt ook echt heeelemaal super

liefs Costa

Hai Gaby.

Gezellig dat je er weer bent!!!!
Maarja dit betekend wel dat de vakantie over is  snik.
Hier effe een kort berichtje tussen huishouden doen.
Heb ik tenminste een geldig excuus om effe te stoppen.
Nou ik hoop dat je een beetje alles kan lezen in het forum, want hij is zeer erg van slag.
En als het lang duurt ik ook. hihihi

Nou wie weet kom ik je tegen op msn en anders wel hier op het forum.

PV

hoi Gaby,

alles goed met je? Het is net of we nog maar een weekje geleden op vakantie gingen. Wat gaat de tijd snel zeg! Ik ben niet zo vaak meer op het forum, te druk en ben weer aan het werk,dus.... Bah.
Zo leuk is het forum nou ook weer niet, met dat ge-eikel steeds! Word er niet goed van!
Zit ik es op het forum,probeer ik te reageren, lukt het gewoon niet. Of soms, nadat je 100x op die knoppen hebt zitten rammen!! Maar goed, ik lees dat ik echt niet de enige ben, hahahahahahahahahahahahaha!!!

groetjes Kyra

Hoi hoi,

Ja hoor met mij is alles goed. Heb wel rot weer gehad met de vakantie en ben ook helemaal leeggelopen toen ik ongesteld werd, maar nu gaat het weer. Helaas morgen weer beginnen met werken .
Ik heb er dus helemaal geen zin meer in !!! Ik krijg van de week of volgende week te horen of mijn baas mijn contract gaat verlengen, ik denk zelf van niet omdat hij nu weet dat wij bezig zijn om kinderen te krijgen, maar je weet het maar nooit he. Mijn contract loopt 31 oktober af.
Ik ben dan ook nu al druk aan het solliciteren hoor.

Ik spreek jullie snel weer !!!

Liefs Gaby

Terug
Bovenaan