Ben er weer!!!!

A

Anoniem

Guest
Zo dames, daar zijn we weer.

Een poosje niet actief geweest ivm met ziekte in de familie. En net gisteren thuis gekomen van 2 weken Tsjechië.

Maar ga proberen vanaf nu weer lekker actief mee te kletsen hier.

Ik wil alle kindjes die al jarig zijn geweest nog hartelijk feliciteren!! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad met veel kadootjes.

En dan ga ik nu even een beetje bijlezen. Ik ga niet op alles reageren hoor, want dan zit ik hier overmorgen nog!

Liefs Annemarie en Marin.

Meid je was opgegeven bij vermiste (nee hoor)
We miste je wel.

Leuk dat je er weer bent..... willen wel een marin up-date hé

Fijn dat je er weer bent

Liefs sandra en een knuffel van Tess

Hoi Annemarie,

Welkom terug!!!!
Fijne vakantie gehad?
En de zieke(n) in de familie weer helemaal opgeknapt?

Groetjes,
mv Tijs

Welcome back girl!!!

xxx kim
en een kusje van kevan voor céline hahaha
Wens de meiden  succes van me voor morgen op school

Oh, wat lief van jullie!!

Okay, Marin update: ze heeft van de week op vakantie haar 5e tandje gekregen. Ze kan nu 3 stapjes los lopen. (ook op vakantie geleerd) en voor de rest is ze eigenlijk alleen maar vreselijk lief!!

De vakantie was super, we hebben erg genoten van ons gezinnetje en heel veel gezien. Zelfs nog een dagje naar Praag geweest. Marin vond alles helemaal geweldig, de hele dag aandacht van papa en dr zussen.

Wat betreft de ziekte in de familie: mijn broertje is goed aan eht herstellen van zijn kaakoperatie.
Mijn schoonzusje is afgelopen week begonnen met bestraling, dit moet ze 6 weken lang elke werkdag. En daarna krijgt ze waarschijnlijk 5 chemokuren.

Liefs Annemarie.

Poeh jeetje dat is niet niks zeg.
Sterkte ermee en je weet, hier zullen we er altijd zijn!

En ehh knap Marin ga zo door

Gezellig dat je er weer bent en lekker hebt kunnen genieten van de vakantie met je gezinnetje!
Heel veel sterkte met de zieken in je familie! Het zal een zware tijd voor jullie zijn.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Terug
Bovenaan