ben er weer...

Hoi
Ben hier niet zo heel vaak de laatste tijd, maar niet altijd veel tijd, maar lees wel altijd mee.   Ik ben nu 21 weken zwanger (had wel al een keer verteld dat ik zwanger was), en alles gaat goed, alleen veel last van m'n bekken/stuitje.   Heb het ook tegen m'n dokter gezegt, maar die zei gewoon van ja dat hoort erbij.   Toch maar naar de chiropractor gegaan vorige week (waar ik wel vaker kom), en die vertelde me dat m'n bekken zo zijn als met 9 mnd zwangerschap.   Dus weet nu waarom ik zoveel last heb.   Hij zei dat ik wel gewoon alles kon doen, en moet volgende week weer terug komen.   Heeft hier iemand ervaring mee??   Is het geen bekkeninstabiliteit? hier praten ze daar helemaal niet over...   Als ik bv aan het stofzuigen ben geweest, kan ik echt niks meer.  

Eind april kom ik ook nog naar Nederland.    Een nicht van mij gaat trouwen, en ga dus met m'n moeder en Mark gaat ook mee.   Daar heb ik erg veel zin in.   De vliegreis (7-8 uur) zal niet makkelijk zijn met Mark... hij kan normaal geen seconde stil zitten.   Maar naar Nederland toe vliegen we snacht, dus dan hoop ik maar dat hij slaapt.   Ik heb m'n moeder ook bij me, dus dat scheelt.

Groetjes Liesbeth mv Mark.

Hoi hoi,

Wat leuk om weer eens van je te lezen.21 Weken zwanger alweer,wat gaat dat toch snel zeg!!Ik herinner me nog dat je het blije nieuws met ons deelde.Jammer dat je zo'n last van je bekken hebt,ikzelf heb er nooit geen last van gehad,maar er zijn er hier op het forum vast meiden die je ervaringen delen.
Nou meid,leuk dat je er weer bent!!

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan