ben er weer!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

misschien vroegen jullie je af waar ik nou ineens was.
mijn computer was vorige week gecrasht, ik had ook geen mogelijkheid om ergens anders op de pc wat te vertellen.
weet niet of iemand nog wat voor mij achtergelaten had maar ik heb echt een hoop gemist.
denk niet dat ik dat allemaal terug kan vinden zo veel hahaha.
dus als iemand iets geschreven heeft, ik wil het graag lezen en moet dan ff de titel hebben.
enne ik ben er weer dus ik doe weer gezellig mee.
wat duurt een week lang he als je ineens niet meer kan kletsen.
jullie zijn ook zo gezellig!

groetjes Miranda

ow ja, en mijn meissie was gister een half jaar oud!!!! wat gaat het snel pff.

Hoi Miranda ! Welkom terug
Enneh ... gefeliciteerd met  de halvejaardag van je meissie !! Super !!
Groetjes, Sas

Hoi Miranda,   Je kent mij niet denk ik, lees eigenlijk alleen maar mee en open weinig topics maar wil even tegen je zeggen dat ik het wel leuk vind dat je hier bent, al die heftige reacties naar jouw toe, niet leuk. Ik denk dat je hier met je beste bedoelingen zit en vind het erg sneu voor je   dat er zo heftig tegen jouw gedaan wordt. Die fout was je vergeven en je kan inderdaad zelf wel beslissen wat je aan kan en als het zo een probleem is wie die lijst maakt dan zijn er toch lekker 2......probleem opgelost! Je hebt toch ook die hyves site gemaakt, hartstikke goed hoor! Oh ja en nog gefeliciteerd met de half verjaardag!

Uhh, even een korte reactie. Ik wil niet alle eer op me nemen, hoor, maar de beheerder van de hyves-site is nog altijd deze dame. Eventueel gesteund door Faily,maar niet door valentijnszwangere (al was zij het geloof ik wel die dacht dat ze zich ook daar weer tegenaan kon bemoeien)

Annet, ik weet hoe het is! Kom maar voor jezelf op hoor, het is toch een hoop werk wat je gedaan hebt. Daar hoeft een ander niet mee op te gaan strijken!

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan