Ben er weer....

A

Anoniem

Guest
....na een heeeeeeerlijke vakantie.
Ondanks de regen hebben we echt zo genoten.
Efraim deed het geweldig goed. Alleen de eerste avond werd hij een keertje huilend wakker. Verder heeft hij het super gedaan.

We hadden ook weer een stunt trouwens. Komt mijn man er op donderdagavond om 23.00 achter dat de vakantie van vrijdag tot vrijdag is en niet, zoals in ons hoofd zat, van zaterdag tot zaterdag.
Dus we hebben op vrijdagmorgen als een gek alles ingepakt en schoongemaakt.
Tot onze verbazing waren we alleen de vliegenklap vergeten, en die hebben we niet eens nodig gehad. Dus...wel goed gegaan. Hahahahaha....

Jullie hebben trouwens wel lekker gekletst zeg, ik heb een uur bij zitten lezen en heb nog niet alles gehad, hahahaha....

Hoi Issie,

fijn dat je er weer bent en goed om te horen dat het een toffe vakantie was, grappig hé, dat die beebjes zich zo snel aanpassen (tenminste is mijn ervaring)   Ach ja, een vergissing van 1 dag, kan gebeuren, hopelijk hebben jullie er wel om kunnen lachen!
Sorry, waar was je ook al weer geweest, in een huisje? Was het baby proof?

x Esther

hoihoi,

fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad! echt fijn dat die kleintjes zich zo snel aanpassen he, ideaal, nou succes met het bijlezen hahahaha

groetjes susanne

Hey Issie!
Wat is dat snel gegaan zeg!!!!! Niet normaal!
Fijn dat het zo goed is gegaan allemaal, is toch wel spannend he!
Jullie gingen in een huisje toch? Was dat ook allemaal goed?
Zijn jullie ook gaan zwemmen??
Idd, succes (en veel plezier!) met bijlezen!

x 4dec

Hé Issie,
Fijn dat je er weer bent en goed te horen dat je vakantie leuk is geweest.
Sil

Hoi!

Fijn dat het idd goed gegaan is!
Toch wel jammer van het weer,maar toch genoten las ik.
Wij gaan over 2 weken naar de Ardennen ik voel de bui al hangen..

Groetjes Mikkie.

Heyyyyyyy,

Hahaha... Dat had dus ook een stunt van mij kunnen zijn zeg! (is me ook 1x gebeurd dus... maar niet verder vertellen! )
Toch wel fijn dat jullie het leuk hebben gehad, ondanks dat de weer-goden niet mee wilden werken.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi meiden,

We zaten op vakantie park de Maarnse berg in een huisje.
Echt zo leuk, echt een aanrader.
Campingbedje, kinderstoel en box kon je huren voor 6.50 per week per stuk.
Dus dat was ideaal.
We zaten midden in het bos en hebben eekhoorntjes en ook een keer herten gezien vanuit ons huisje.
Het weer zat niet zo mee, maar aan de andere kant konden we zo ook wel lekker uitrusten. Als het mooi weer is ga je toch van alles doen. Tenminste, wij wel...
We hebben niet meer gezwommen...zijn we niet meer aan toe gekomen. Wel jammer.

Meiden, ik heb niet zoveel tijd om te reageren enzo, ben ook best wel moe...wil weer wel op vakantie...
Maar ik lees wel mee hoor en ik denk zeker aan jullie...

En Sil....sterkte met je meissie....Ik hoop echt voor je dat het snel over gaat.

Terug
Bovenaan