ben er weer

Hoi Hoi

Ben paar weken niet geweest. geen internet. en erg druk gehad met verbouwen boven nu alles bijna klaar alleen nog plankjes ophangen plintjes. en kleertjes en dingen uitzoeken van de eerste die we nog kunnen gebruiken.

Ook slecht nieuws gehad mijn opa ligt heel slecht, mijn man begin maart te horen gekregen dat hij onstlagen werd. en dus nu werkeloos is. komt er ook nog is bij. in deze tijd is het toch al moeilijk werk zoeke en vinden.

Verder gaat het redelijk goed. heb wel erg veel last van bekken en schaam been klachten en nu fysio.

lees en reageer weer mee dus doei doei

groetjes Jenny

Hoi Jenny,

Fijn dat je er weer bent. En wat een rot tijd hebben jullie nu even, heel veel sterkte met je opa. En ik hoop dat je man snel weer nieuw werk kan vinden.

Leuk dat jullie bijna alles af hebben, laat je nog foto's zien, ben niet nieuwsgierig hoor??!!

Doe lekker rustig aan, bekkenklachten zijn niet mis!

groetjes Nanda

fijn dat je terug bent!
balen van je man,en helemaal nu!
verrot van je opa zeg!hoop dat hij nog lang bij je mag blijven!

groetjes nienke

bekken zijn zeer herkenbaar helaas:(

hey Jenny,

Wat een nare periode....net als je lekker kunt genieten.
Hopelijk gaat het met je opa wat beter.
Een baan zoeken in deze tijd zal niet echt mee vallen...hoop maar dat het goed komt.
Wel fijn dat het kamertje bijna klaar is. Hier moet alles nog gebeuren. ALs het goed is krijgen we over 8 de sleutel van ons huis dus dan ga ik als een trein de babykamer maken.Ik heb er zo'n zin in......

Succes en doe het maar rustig aan met je bekken problemen.

Groetjes

Fijn dat je er weer bent!
Sterkte me alles, lijkt me niet makkelijk allemaal. Probeer rustig aan te doen en probeer wel te genieten van je zwangerschap, niet altijd makkelijk maar  voor je het weet is het voorbij .

Groetjes!

Jeetje wat vervelend allemaal zeg............. probeer je niet teveel zorgen te maken als is dat heel logisch natuurlijk.
Zo vaak ben je niet zwanger dus probeer te genieten.

Veel sterkte de komende tijd het komt uiteindelijk allemaal goed!

wat een vervelende tijd voor je zeg! Probeer inderdaad ondanks alles   nog wel een beetje van je zwangerscjap te genieten Sterkte en succes met alles
groetjes mira

Terug
Bovenaan