ben er weer!!!!

A

Anoniem

Guest
hey meiden

Ik ben een poosje weg geweest, even alles op een laag pitje. We kregen te horen dat mijn schoonmoeder borstkanker heeft en dat het er niet goed uit zag.
Inmiddels is ze geopereerd en hebben ze alles weg kunnen halen! Incl haar borst, maar dat heeft haar leven gered.
Omdat we zo intensief daar mee bezig waren heb ik niet gelet op mijn menstruatie, die bleek in eens uit te blijven. Nu heb ik dat in september ook gehad en toen werd ik met 42 dagen ongi. Ik heb gistermiddag toch maar getest en ja wel hoor...2 dikke strepen!!
stond te trillen op mijn benen...na veel ellende een fantastisch cadeautje voor mijn schoonouders...en natuurlijk voor mijn ouders!!
Tuurlijk is het allemaal nog erg pril en hopen dat alles goed gaat!!

voor de meiden die nog niet zwanger zijn, ik wens jullie heel veel succes en dat jullie in het nieuwe jaar snel zwanger mogen zijn!! en wie weet nog wel een positieve test voor het nieuwe jaar in handen mogen hebben!!!

Liefs

wow gefeliciteerd!!! geniet van je zwangerschap en alle geluk en gezondheid voor 2013!

Gefeliciteerd en wat een mooie manier om dit voor jullie turbulente en zware jaar af te sluiten.. Moet geweldig zijn.. Lekker genieten nu met z`n allen..

proficiat, wat een heerlijk kado na alle ellende!!! geniet ervan!!!

Terug
Bovenaan