Niet met de zwangerschap natuurlijk, maar met de mensen om me heen die alles negatief zien. Vooral de collega's op mn werk. Geven ongevraagd kritiek over mn zwangerschap(omdat ik nog in opleiding ben) Geven opmerkingen zo van o nou dan ben je een jonge moeder(ben 23! zeg niet dat ik oud ben, maar toch ook niet heel jong?) Ik heb bekken instabiliteit en werk daardoor 16 uur op therapeutische basis. Er zijn dagen bij dat t heel goed gaat maar ook dat ik soms het niet red. Zo heb ik me de afgelopen 2 weken 2 x moeten afmelden. Belde het afdelingshoofd, dat ik verplicht was om te komen! Dat collega's op me rekenden en dat het de 2e keer in 2 weken is. Alsof ik dit leuk vind op deze manier! Ik gaf aan dat ik graag weer een afspraak wilde maken bij de arbo-arts omdat dat de afspraak is wanneer het niet gaat. En geprobeerd uit te leggen dat ik mezelf in huis bijna niet kon verplaatsen. Natuurlijk is dit niet altijd zo maar heb soms een paar slechte dagen, die voorzie ik ook niet van te voren.
Van dit alles word ik best verdrietig, jammer dat het zo moet gaan. Ik probeer er met mn vriend wel over te praten, die word er steeds bozer van en zou mn werk t liefst een bezoekje brengen. Hij vind het jammer dat ik niet kan genieten van mn zwangerschap.
Ik geniet wel maar niet zoals het zou moeten, denk ik.
Ik kijk echt uit naar mn verlof, dan hoef ik me niet meer te verantwoorden wanneer ik me een dagje slechter voel. Wel is er een lichtpuntje. Maandag komt de kinderkamer! van het weekend verft mn vriend de kamer af..
Van dit alles word ik best verdrietig, jammer dat het zo moet gaan. Ik probeer er met mn vriend wel over te praten, die word er steeds bozer van en zou mn werk t liefst een bezoekje brengen. Hij vind het jammer dat ik niet kan genieten van mn zwangerschap.
Ik geniet wel maar niet zoals het zou moeten, denk ik.
Ik kijk echt uit naar mn verlof, dan hoef ik me niet meer te verantwoorden wanneer ik me een dagje slechter voel. Wel is er een lichtpuntje. Maandag komt de kinderkamer! van het weekend verft mn vriend de kamer af..