Zo ook maar eens even klagen......ik ben net 2 wkn ziek geweest, ernstige bronchitus. Was een beetje te laat naar de dokter gegaan.....en aan beide zijden de ribben/spieren erg pijnlijk van het vele hoesten. En ik heb pijn van een spier in mijn borst...ook van het hoesten maar dat is niet handig met draaien in bed, en dat gaat al niet zo soepel . Best heftige medicijnen gehad ook om weer beter te worden en slaappillen..ik heb een paar nachten zittend op de bank geslapen, erg comfy. Niet leuk dat je de medicijnen moet slikken, maar anders werd het niet beter. Het kon geen kwaad voor de baby tenzij het werd geboren als ik nog aan de medicijnen was, maar ja het idee he! Gelukkig gaat het weer beter maar ik hoest nog steeds en ben ook nog lang niet weer op "krachten" wat wel handig is als je bijna 39wkn zwanger bent.
Ik ben 9-12 uitgerekend, bij de 1ste ben ik in week 42 bevallen, ik hoop nuet dat ik nu zo lang door hoef te lopen, als het goed is niet. Ik heb ook een cyste in mijn buik van 14 bij 7 en die groeit ook rustig mee . Dus waarschijnlijk helpen ze me na week 41. Ik ben alleen bang dat de cyste gaat zweven zodra de baby eruit is en dat doet heel erg zeer (heb ik al eerder gehad) en dan moet ik met spoed worden geopereerd. Ik ga dus niet echt ontspannen de bevalling in. En mijn moeder krijgt 15-12 uitslag of de chemo aanslaat voor haat borstkanker (met uitzaaiing in de lever). Dat wordt een erg spannende dag.
Al met al niet echt meer onbezorgd, met de baby gaat het gelukkig wel goed!
Zo dat was een lange klaagzang, sorry!
Groetjes Renate
Ik ben 9-12 uitgerekend, bij de 1ste ben ik in week 42 bevallen, ik hoop nuet dat ik nu zo lang door hoef te lopen, als het goed is niet. Ik heb ook een cyste in mijn buik van 14 bij 7 en die groeit ook rustig mee . Dus waarschijnlijk helpen ze me na week 41. Ik ben alleen bang dat de cyste gaat zweven zodra de baby eruit is en dat doet heel erg zeer (heb ik al eerder gehad) en dan moet ik met spoed worden geopereerd. Ik ga dus niet echt ontspannen de bevalling in. En mijn moeder krijgt 15-12 uitslag of de chemo aanslaat voor haat borstkanker (met uitzaaiing in de lever). Dat wordt een erg spannende dag.
Al met al niet echt meer onbezorgd, met de baby gaat het gelukkig wel goed!
Zo dat was een lange klaagzang, sorry!
Groetjes Renate