Ben er wel klaar voor....

Zo ook maar eens even klagen......ik ben net 2 wkn ziek geweest, ernstige bronchitus. Was een beetje te laat naar de dokter gegaan.....en aan beide zijden de ribben/spieren erg pijnlijk van het vele hoesten. En ik heb pijn van een spier in mijn borst...ook van het hoesten maar dat is niet handig met draaien in bed, en dat gaat al niet zo soepel :). Best heftige medicijnen gehad ook om weer beter te worden en slaappillen..ik heb een paar nachten zittend op de bank geslapen, erg comfy. Niet leuk dat je de medicijnen moet slikken, maar anders werd het niet beter. Het kon geen kwaad voor de baby tenzij het werd geboren als ik nog aan de medicijnen was, maar ja het idee he! Gelukkig gaat het weer beter maar ik hoest nog steeds en ben ook nog lang niet weer op "krachten" wat wel handig is als je bijna 39wkn zwanger bent.
Ik ben 9-12 uitgerekend, bij de 1ste ben ik in week 42 bevallen, ik hoop nuet dat ik nu zo lang door hoef te lopen, als het goed is niet. Ik heb ook een cyste in mijn buik van 14 bij 7 en die groeit ook rustig mee :(. Dus waarschijnlijk helpen ze me na week 41. Ik ben alleen bang dat de cyste gaat zweven zodra de baby eruit is en dat doet heel erg zeer (heb ik al eerder gehad) en dan moet ik met spoed worden geopereerd. Ik ga dus niet echt ontspannen de bevalling in. En mijn moeder krijgt 15-12 uitslag of de chemo aanslaat voor haat borstkanker (met uitzaaiing in de lever). Dat wordt een erg spannende dag.
Al met al niet echt meer onbezorgd, met de baby gaat het gelukkig wel goed!
Zo dat was een lange klaagzang, sorry!

Groetjes Renate

Jeetje meis, heftig allemaal!
Maar ik zou dit wel aangeven, dan wordt je misschien eerder ingeleid. Het is al zwaar en dan natuurlijk ook nog die spanning van je moeder erbij..
Ik wens je heel veel sterkte, hoop dat de kleine zich snel meldt en zal aan je denken de 15e!!

Liefs Kim

Hey Renate,

Jouw zwangerschap is wel heftig in deze periode he...
Ik zou het echt aangeven hoor, wat er allemaal speelt!! En waarom zouden ze je dan niet helpen met 40 weken? Waarom wachten tot week 41?
Als je met 40 weken bent bevallen, ben je de 15e weer op de been en kun je er ook weer voor je moeder zijn.

Veel sterkte en ik hoop dat de kleine zelf snel besluit dat ie geboren wilt worden!!

Liefs Brigitte

Hey.

Jeetje wat krijg jij het voor je kiezen zeg.
Kan me voorstellen dat je er klaar voor bent.
Hoop wel dat je met de bevalling minder last hebt van het hoesten is anders niet echt fijn met weeën wegpuffen lijkt mij.
En ja die medicijnen, tuurlijk neem je ze liever niet maar zonder kon het ook niet. Ben je daar inmiddels weer mee gestopt dan of moet je ze nog steeds gebruiken?
Wat is die cyste groot zeg!!! Zit dat er je hele zwangerschap al? Hoop voor je dat hij na de bevalling niet door je buik gaat zweven.

Zou ook zeker aangeven dat je dit keer niet zo ver overtijd wilt gaan zeker met het oog op je moeder.
Hoop dat de chemo's aanslaan.

Heel veel succes en sterkte.

Liefs Danielle

Jeetje meid,

Kan me voorstellen dat je nu niet meer rustig bent, met alles wat er speelt.
Hoop dat de uitslagen van je moeder positief zullen zijn. Zal voor je duimen dat ze je niet te lang laten doorlopen, en dat je kleintje er snel zal zijn, zodat je ook je moeder kan supporten.
Sterkte meis!!

Grtjs mar

Ik sluit me helemaal bij de andere meiden aan!

Hoop dat alles goed verloopt en dat je moeder positief nieuws krijgt!

Heel veel s6 met alles!

Lfs Esther

Ik sluit me ook helemaal aan bij de eerdere reacties. Wilde toch ook reageren om te laten weten dat ik enorm respect hebt dat je je laatste weken dit voor je kiezen krijgt en er volgens mij heel sterk mee omgaat. Succes!

Hoi dames,

Bedankt voor de erg lieve reactie's, ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en de baby is nog steeds niet ingedaald dus inleiden zal erg lastig worden. Ik heb het in het zkh ook allemaal aangegeven en ze hebben er ook wel begrip voor gelukkig. Maar omdat de baby nog niet is ingedaald kan het ook zijn dat ik een keizersnee moet. Dat gaan ze vlg. week donderdag bekijke, als het kindje dan nog niet is ingedaald houdt de cyste waarschijnlijk de baby tegen en kan ik niet natuurlijk bevallen. Op zich niet zo erg, ik heb ons 1ste kindje wel zelf gedaan dus ik weet wat het is en als ze een keizersnee doen hoef ik niet weer (6 a 10 wkn na de ebvalling) naar het ziekenhuis voor een operatie maar kunnen ze in 1x de baby en de cyste en waarschijnlijk de eierstok (daar zit de cyste aan) verwijderen. Ik ben er niet uit wat ik het liefste wil, alleen voor de 15de bevallen! De cyste groeit trouwens door de hormonen mee tijdens deze zwangerschap. Mijn buik is ook best groot.
Ik ben trouwens met een nieuwe kuur begonnen (antibiotica en prednisolon) de bronchitus was nog steeds niet over. Maar gelukkig kunnen de medicijnen geen kwaad voor de baby, tenzij het 2 uur na gebruik geboren gaat worden, dan kan het last krijgen met de ademhaling. De kuur duurt 5 dgn dus het is beter als de baby nog even blijft zitten.

En even over mijn moeder, als ik erover nadacht voordat mijn moeder ziek werd dat ze kanker zou krijgen en chemo moest hebben werd ik gek, maar nu zit je gewoon in zo'n situatie en doe en kun je dingen waarvan je niet wist dat je dat kon. Ik denk dat iedereen dat wel heeft met kanker, daar moet je gewoon niet aan denken maar als je er in zit is het heel anders. Je krijgt extra kracht ofzo....klinkt misschien raar maar zo voelt het wel een beetje!

Liefs Renate

Terug
Bovenaan