Ben er wel, maar niet te zien

Hoi Meiden, wil effe laten weten dat ik jullie wel volg, maar reageer even niet zoveel. Zelf bij ons weinig verandering (wachten nog op een oproep voor operatie) en zit op het moment in een dipje, alles en iedereen word zwanger, vele mensen vragen nu aan ons en jullie, tja meer dan een jaar getrouwd, bijna dertig dan verwachten ze iets he. Kan er op het moment allemaal niet zo goed tegen. Maar jullie verhalen kan ik niet missen (verslaafd?). Ik moet elke dag effe lezen, en leef erg met jullie mee...... dat wilde ik effe laten weten.

Claudy, veel succes vandaag zal voor jullie duimen dat het goed is. Laat effe wat horen.

Liefs Molly.

Hoi Molly,

Heel herkenbaar hoor, ook ik lees iedere dag alle verhalen, maar reageer niet zoveel meer, ook omdat ik het erg druk heb met andere dingen, maar ook omdat ik het erg moeilijk vind allemaal! Als mensen aan mij vragen en wanneer jullie....30 en 32...zeg ik steeds vaker dat we bezig zijn, maar dat het niet vanzelf gaat en dan weten ze het maar hoor!! Ik wil niet ontkennen en ik wil dat mensen dan weten dat het niet zo makkelijk gaat als zij denken en ik hoop dan dat ze voortaan wat subtieler zullen zijn met hun vragen en opmerkingen!!

Molly, ik hoop ook dat jullie wens snel vervuld zal worden!!

Liefs moi xxx

Hoi Molly (en Moi),

Meiden het is fijn om te weten dat jullie toch een beetje bij ons zijn hoor! We denken ook aan jullie, ookal zijn jullie niet in beeld.

Molly, balen meid dat je nog in deze dip zit... iedereen worstelt daar zo nu en dan zwaar mee, zie het bericht van Lara.

De woelige baren van ons vrouwen met een kinderwens noem ik het vaak. Ook figuurlijk gezien, want ook al is het vaak geen pretje, wij willen het liefst allemaal zsm baren!

Maar het is wat jullie zeggen, al dat gebemoei met ons en die verwachtingen soms ben je het zo zat en ik krijg dan ook de neiging om me extra recalcitrant te gedragen. Wij hebben hier ook niet om gevraagd, give us a big break, polease!

Afijn, dit weekend wordt het mooi zomerweer dus ik hoop dat je (en wij allemaal)daardoor lekker veel energie en een bruin koppie krijgen. Ik heb wel zin in een koud roseetje bij de BBQ!

Sterkte liefies,
lfs. Suus

Wat zijn jullie toch lief he!

Ondanks mijn dipje, en k*tgevoel soms, voel ik me hier altijd zo begrepen. Het is gek persoonlijk kennen we elkaar niet, maar zo voelt het voor mij soms wel. Ik merk ook dat als iemand een mee of tegenvaller heeft ik daar echt van onder de indruk of emotioneel kan zijn, en me echt betrokken voel. Ondanks ik jullie allemaal niet persoonlijk ken. (nou een beetje wel via dit forum).
Meiden als ik me rot voel en ik ben hier geweest gaat het vaak weer wat beter. Het is gewoon zo rot dat we nu effe moeten wachten op die operatie. Ik heb veel zin in de tijd daarna, zal het verbeterd zijn, raak ik dan zwanger, van de andere kant beangstigd het me, zovan stel dat het niet geholpen heeft, het is net of mijn keel word dicht geknepen en mijn maag omdraait dan. Nou effe niet aan denken. Inderdaad suus, van het weekend lekker BBQ-en, mooi terasjes weer enne........over 2,5 week vakantie...............

meiden bedankt he. Tot snel.

Liefs Molly.

he Molly,
ik heb zelf ook enkele maanden moeten wachten. eerst op een operatie en daarna nog 3 maanden een kuur zodat ik ook niet zwanger kon worden. Wat duurt dat dan lang he? Maar toch, ik ben nu weer bezig en merkt wel dat ik nu weer erg ermee bezig ben. de periode voor de operatie heb ik toch ook een beetje als rust ervaren, want die nod-stress is ook niet niks. na de operatie met die kuur was wel rust, maar door de hormonen niet zo'n leuke tijd....
ik hoop dat je misschien ook een beetje de rust kan ervaren. het is een klein pluspuntje van deze periode!
en dat verhaal van dat je bang bent dat t niet helpt (wat gaan ze precies doen?) daar zit ik nu middenin, ja t is eng. ik voel van alles: rugpijn: hellep komt de endo meteen weer op gang???? dat soort dingen. nou ja: herkenbaar dus! je staat er niet alleen in wil ik maar zeggen.
als t nou ns mooi weer wordt hebben we wat meer afleiding! laten we daar maar ns op hopen, liefs, lis

Terug
Bovenaan