ben er zo klaar mee!

Wilde dat nu eindelijk die stomme misselijkheid eens over was!
Het is niet zo heel erg meer...maar nog steeds vervelend. EN de vermoeidheid begint juist steeds meer toe te nemen. Niks aan!!!

Nou dan kunnen wij elkaar een hand geven!
Ik dacht dat ik de enige was die na 14 weken nog last had, maar niet dus....
Ik ben er ook helemaal klaar mee!!
Succes!
p.

Wat vervelend voor jullie dat het nog niet beter wordt.
Een vriendin was ook tot de 16e week misselijk, en was volgens de vk ook normaal...
Vermoeidheid wordt bij mij ook erger, heel irritant!

Succes dames! en onthoud dat het voor een goed doel is!!

Liefs

Ik kan ook jullie hand schudden, zit nu in de 16e week en nog steeds misselijk en moe. Word er soms ook helemaal gek van, blegh
Maar is idd voor ern goed doel, dat scheelt dan weer.

Succes komende tijd

Hoi,
De misselijkheid is hier gelukkig wel weg, vermoeidheid is wel heel erg aanwezig, echt balen, maar we doen er helaas niks aan!!
Maar binnekort ga je je kindje steeds (beter) voelen, dat maakt weer veel goed vind ik!!
Liefs en succes

Ik heb nu de laatste dagen ook ineens dat ik sochtends rond een 10/11 uur echt misselijk wordt, echt zo raar dat heb ik de hele zwangerschap nog niet gehad. Ben nu 12 w. Pfff, hoop wel dat het snel over gaat.
Maar ik heb gisteren de combitest gehad en alles was goed, was zoooo blij!!

Hoi,
Ik heb misschien niet zo heel veel recht van spreken aangezien ik morgen pas 13 weken zwanger ben, maar ook ik heb nog steeds last van het misselijk zijn. Iedere ochtend moet ik wel even spugen of ik nu wil of niet...En ik vrees met grote vrezen, want bij mijn 1e zwangerschap heb ik 7 maanden lang 's ochtends gespuugd!!
Ik hoop voor jouw dat je er snel vanaf mag wezen ;)
Groetjes, jajo

Terug
Bovenaan