Ben er zo klaar mee!!!!!!!!

Ha meiden,

Vanmorgen weer in het Erasmus/Sofia geweest.
Ben nu 39+3 dagen.
Mijn eigen, hele fijne gynaecoloog is deze week helaas op congres en volgende week op vakantie. hier had ik bepaalde afspraken mee gemaakt. Vorige week kon hij mij al strippen, maar dit wilde ik zelf nog niet, verder hadden we afgesproken mocht die kleine meid er vandaag nog niet zijn dat er een afspraak gemaakt werd om in te leiden.
Kom ik vandaag op de daycare, niet op de poli. Word ik eerst weer aan een hartfilmpje gelegd, vervolgens komt er een VK even een kijkje nemen. Kijkt niet naar mijn ontsluiting, reageert niet op het feit dat ik zeg, dat ik af en toe druppels verliest, voelt niet aan me buik en kijkt niet naar de echo. Ook neemt ze mij gegronde klachten niet serieus...
Dan begin ik over de afspraak die ik vorige week gemaakt heb met mijn eigen gynaecoloog, zegt ze, maar dat gaat zomaar niet dat moet ik overleggen in het patientenoverleg...die is waarschijnlijk morgen. Tja dan maken we een bel afspraak dan hoor je meer. Wel begon ze meer over mijn veeeeeeeeeeeeeeel te lage HB, terwijl als ze mijn dossier had gelezen had ze gezien dat ik maandag aan een ijzerinfuus had gelegen!!! Duidelijk niet goed ingelezen! Vervolgens vraag ik om die belafspraak..die is ergens morgenavond, ook zo vaag! Ben zo boos en verdrietig nou...zit er echt ff doorheen...

X

Jeetje wat kl*ten zeg! Dat kan ik me helemaal voorstellen.
Ik ben er zelf ook heel erg klaar mee:( morgen 40wk...net bij verloskundige geweest...als ze er volgende wk nog niet is gaan ze met 41wk strippen. Maar ik begreep dat dat ook niet altijd werkt..zo niet dan ga ik met 42 wk pas worden ingeleid door gynacoloog. Ik hoop toch echt niet dat t zo lang gaat duren nog!:(
Succes en sterkte nog ff!!

jeetje das niet fijn zo! wat kunnen mensen toch langs elkaar heen werken, of gewoon slecht lezen!! hopelijk weet je morgenavond wat meer! Ik ben benieuwd.

Liefs!

jeetje echt heel vervelend!
hoop dat ze morgen even netjes bellen en je toch nog even goed uitleggen hoe en wat.
en slecht dat ze niet even in lezen.
over het druppel verlies dat idee heb ik de laaste week ook weleens alleen twijfel zelf heel erg of niet gewoon wat met slijm is met vocht.
of nu tegen het laatst plas wat je moeilijk kan op houden?
heel veel succes met het wachten op het telefoontje!
groetjes van

Ik zou even je beklach doen en duidelijk laten merken dat je het er niet mee eens ben, en dat je het een slechte zaak vind zoals ze met je om gaan.

Is helaas wel typisch iets van erasmus.

Wat dacht je... dat kan er ook nog wel bij. Pfff nou hopen dat ze toch wat zinnigs weet te zeggen wanneer er terug gebeld wordt. En je mag altijd aangeven dat je de manier waarop het gaat niet heel er op prijs stelt hoor!

Ach meis, dat is wel enorm balen. Helemaal omdat jullie duidelijke afspraken hadden. Gewoon blijven hameren hoor, de afspraken waren er niet voor niks. Jij en uk zijn nu belangrijk, veel sterkte/suc6!

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan