ben erg gespannen

A

Anoniem

Guest
ik ben nu 20 weken zwanger van mijn 2e en ben erg gespannen de vk zegt dat het de hormonen zijn mijn man is erg blij met de zwangerschap maar we hebben vaak ruzie ik heb het gevoel dat ie me totaal niet begrijpt en mijn dochter van 5 zit overal tussen in hij is zaterdagnacht niet naar huis gekomen en dit is nu de 2e keer dat dit gebeurt ik weet niet meer wat ik moet doen en kan alleen maar huilen ik heb gezegd dat ik de volgende keer bij hem weg zou gaan ik weet dat ik ook niet makkelijk ben maar zoiets verdien ik niet wie van jullie kent dit probleem en kan me wat advies geven bedankt alvast groetjes anne

Het beste advies wat ik je kan geven is dat je toch moet proberen om te blijven praten. Je geeft aan dat jullie elkaar niet begrijpen, dus daar zou ik eerst energie in gaan steken. Als het moeilijk gaat zou je ook met een onpartijdig  iemand er bij kunnen praten, je huisarts kan een begin zijn afhankelijk van het probleem.

Als jullie relatie echt niet goed is en je echt veel stress ondervindt van de situatie is (tijdelijk) uit elkaar gaan misschien een optie. Maar ik denk dat dat het allerlaatste redmiddel moet zijn. Het lost namelijk niks op en ik neem aan dat jullie (nog) niet definitief uit elkaar willen. Ik vind ook eigenlijk dat je alles geprobeerd moet hebben om je relatie te redden voordat je uit elkaar gaat. En praten is altijd het begin.

Veel sterkte meid!
Groetjes, Marisa

Hey meid,

Wat een verevelende situatie zo maar praten dat is nog de beste oplossing en weglopen van elkaar dat brengt nog meer spanning in de relatie. Die spanning die jij heb dat kunnen idd heel goed je hormonen zijn heb er zelf ook heel veel last van gehad en mijn relatie leed daar ook onder. Na een aantal weken zat alles weer een beetje op zijn plek en de relatie ging gelijk beter.

Probeer er samen uit te komen en ervoor te gaan dat is toch ook wat jullie willen hij is toch ook heel blij met de zwangerschap.

Veel sterkte ermee gr Fruit Girl 19,3 wk

Ik ben ook erg gespannen en regelmatig zeer onredelijk. Mijn man is hier niet altijd blij mee maar hij beseft wel dat ik al genoeg van mezelf baal en dat ik er niks aan kan doen. Tevens dat ruzie maken niks op lost. Hij laat me dus maar gaan en troost me ondanks dat ie me niet altijd snapt. Het is en blijft natuurlijk moeilijk.
Als ik jou zo hoor dan is er wellicht meer loos dan alleen jouw hormonen. Ik vraag me toch af waar jouw man zo'n hele nacht blijft. Ik vind het vrij respectloos! en hoe onredelijk je ook bent...zoiets doe je niet.
Maarja wat kun jij er nu aan doen. Probeer een beetje tot jezelf te komen. Met ruzie maken bereik je hem niet denk ik. Probeer het anders eens in een brief te verwoorden als praten niet meer lukt.

Sterkte meis!
gr.Ing

bedankt voor jullie reacties ben ten eerste blij dat ik niet de enige ben die last heeft van haar hormonen maar ik zie het nu wel weer een beetje positief en ik denk dat uit elkaar gaan ook niet de oplossing is dus ga ik ermee naar de huisdokter  en nogmaals bedankt hier heb ik echt wat aan  

Terug
Bovenaan