ben erg teleurgesteld

A

Anoniem

Guest
Sorry voor dit gezeur.
Vorige week 4 buisjes bloed gegeven.
Vrijdag gebeld voor uitslag, alles was goed volgens assistente en alleen was foliumzuurwaarde erg hoog. Maar ik moest de HA zelf spreken of dit kwaad kon.

Vanmiddag HA gebeld. Gesprek vorige week bij HA A gedaan en vanmiddag had ik HA B aan de lijn. (A is op vakantie t/m 4 juni!)

HA gevraagd naar de uitslagen, hij zei dat alles goed was. Geen rare dingen. (Was alg. onderzoeken, schildklier e.d. zaken ivm uitblijven van menstruatie)
Ik gezegd: 'maar de ass zei dat foliumzuurwaarde hoger was dan normaal is.'
o ja, maar dat haal ik er wel uit, maar is niet verontrustend. als ik naar de vraag kijk waarom jij bent gaan bloedprikken, metde vraag waarom menstruatie uit blijft, dan heeft foliumzuur daar geen effect op. een hogere waarde maakt niet uit in je lichaam.
ow HA dus ik hoef niet opeens te minderen met mijn 5 mg foliumzuur per dag?
nee, je kan gewoon zo door blijven gaan.

Ik nog gevraagd of 1 hormoon al binnen is, maar dat was nog niet zo. mogelijk woe of donderdag pas. :'( Ik wet nu wel om welk hormoon het gaat, dat is prolactine. Als ik dat lees weet ik niet wat dat met mij te maken kan hebben, maar het zal wel. Misschien dat dit nu het stofje is, waarvan ik denk ik ben zwanger en dat dit stofje de verschijnselen maakt.... zo'n vermoeden heb ik in ieder geval.

Voglende week die echo en dan op 1 juni daar mogelijk uitslagen van... maar dan zit ik weer bij deze HA.

Wat zouden jullie doen? Volgende week wel gewoon bellen of wachten tot 5 juni? Alles weer met 1 HA bespreken en dat die dan verder kan begeleiden?

prolactine uitslag is nog steeds niet binnen. Moet ik vrijdag weer voor bellen. Als die dan nog niet binnen is gaan ze er achteraan! Pfff.... k*tzooi.

Terug
Bovenaan