Ben ff de draad ,,kwijt ,,,,,

Had vanmiddag ff gyn gebeld was helmal over me tieren zei doe rustig,,,nee thee en drink veel nou ok V8 red ik wel weer huilen ,,,nou d8 ga even naar buiten naar de ah ,,nou kwam thuis en V8 ff plassen (had al hekel aan de w,c) maar nu was het ff veel bloed niet te rood en een klein donker rood ronje met een staartje er aan net zo groot als een spelde knop wat ook de grooten is van 4weeken ik weer drama huilen met tuiten ben nu bedt aard maar kweet niet,,,meer wel niet wel niet wel niet pppffff voel me nog het zelfde maar omdat ik nadenk lijkt wel anders moet moer en ff de gyn weer bellen en kweet niet eens wat ik moet zegg ppphhaaa,,,eigelijk te grapig ( goh kan weer een grapje maken) ben nu wel ff rustig maar ,,,,,ik bloed heel klein beetje en het lijkt ook weer een drupel in een glas met kwasten is niet erg geweest en heb ook niet het gevoel gedah dat met mens was en dan was het maar 2dagen niet eens maar tog vint niet prettig zoek me ook rot op det internet met van de gelijkenisen ,,,,,nou hopen hoe ik me voel ben wel posetief ,,,,,zo ff van me afgeschenen ,,vraag me af als er nog meer zijn die zitten zoals ik ,,,,Gr. En dikke knuff van moi,,,,

Hoi Deza,

zo verwarrend vehaal heb het even 2 keer moeten lezen door allemaal je afkortingen.

Hoelang was/ben je zwanger?Ik heb zelf ook 5 jaar leden een miskraam gehad en die is toen ook vanzelf afgekomen het was toen net een tampon zo groot.ik was toen net geen 10 weken zwanger.

Ik heb het vruchtje toen meegenomen naar de ha.

Nu afgelopen okt heb ik een missed abortion gehad en ben ik in het ziekenhuis gecurateerd geworden ik was toen net geen 11 weken zwanger toen het weggehaald is,met 10 weken kregen we toen bij de vk te horen dat het niet goed zat.

Ik weet dus wat je nu doormaakt,ik kan je alleen maar zeggen als je het zeker wilt weten maak een afspraak bij de gyn of vk en vraag naar een echo zodat je van je onzekerheid afbent.

gr

Hoi ydnew en hoi rian-Sanne

Ik ik zag het was ff in en emotie huil bui ik heb er ff heeel goed over na gedacht en ik denk dat ik het gewoon moet karn wat het is ,,,heb van daag een test gedaan en die was vol overtuigend posetief,,,,:) ik huig ook nog niet te vroeg,,,lijkt nu wel dat ik ongi ben maar ook weer niet heftig,,,dus im wacht gewoon dat heb bloeden voor bij is dan doe ik zelf nog ff een stesten en 5dec staat er sow ie sow een echo afspraak klaar ,,ben wel blij dat er mensen reageeren doet me wel fijn ,,,,,buiten je vriend die wel het zelfde mee maakt maar tog is en blijf een man hè ,,,,die snap tog niet heel egt hoe je je voel en wat je er van vint,,,,maar me ruukvermogen zijn nog heel sterk en me borgden zijn over gevoelig dus ik doe chill,,, volgens mij ziet het wel snor,,,,nou je hoor het wel weer en thanxs voor de reaktie ,,,,

maar rian-Sanne hoes nou met jou ben jij nog bezig of gestopt ,,,veel liefs

Hoi angell82,

Ik weet niet met welke computer zei typt of welke taal ze erop heeft staan maar ik snap echt geen enkel verhaal.

Echt zo irritant ik lees alsmaar dat mense haar niet snappen en ze blijft maar zo schrijven.

gr

Terug
Bovenaan