Had vanmiddag ff gyn gebeld was helmal over me tieren zei doe rustig,,,nee thee en drink veel nou ok V8 red ik wel weer huilen ,,,nou d8 ga even naar buiten naar de ah ,,nou kwam thuis en V8 ff plassen (had al hekel aan de w,c) maar nu was het ff veel bloed niet te rood en een klein donker rood ronje met een staartje er aan net zo groot als een spelde knop wat ook de grooten is van 4weeken ik weer drama huilen met tuiten ben nu bedt aard maar kweet niet,,,meer wel niet wel niet wel niet pppffff voel me nog het zelfde maar omdat ik nadenk lijkt wel anders moet moer en ff de gyn weer bellen en kweet niet eens wat ik moet zegg ppphhaaa,,,eigelijk te grapig ( goh kan weer een grapje maken) ben nu wel ff rustig maar ,,,,,ik bloed heel klein beetje en het lijkt ook weer een drupel in een glas met kwasten is niet erg geweest en heb ook niet het gevoel gedah dat met mens was en dan was het maar 2dagen niet eens maar tog vint niet prettig zoek me ook rot op det internet met van de gelijkenisen ,,,,,nou hopen hoe ik me voel ben wel posetief ,,,,,zo ff van me afgeschenen ,,vraag me af als er nog meer zijn die zitten zoals ik ,,,,Gr. En dikke knuff van moi,,,,