A
Anoniem
Guest
Hoe snel krijg je na een bevruchting zere borsten? Ik heb ook wel eens gehoord dat er mensen zijn die helemaal geen zere borsten krijgen. Ik moet zeggen ze zijn nu wel erg pijnlijk/gevoelig en mijn vruchtbare periode is van dag 17 tot dag 21. Vandaag is voor mij dag 21 en we hebben voor het laatst geklust op dag 18 en dag 20 word aangeven als DE dag. Nu ben ik dus gistermorgen ziek naar huis gegaan. Ik was telkens misselijk, had een maag als beton en moest wel heel vaak naar het toilet (sorry voor deze opmerking). Ik ben dus naar huis gegaan met de gedachtte dat ik griep had, maar nu ben ik eens aan het optellen en toen dacht ik...
Het zou toch niet zo zijn dat ik?!?!?!
Ik ben naar bed gegaan en 's avonds ging het alweer beter alleen waren m'n darmen nog van slag. Vandaag toch nog thuis gebleven voor de zekerheid maar begin nu toch te twijfelen of haal ik me dingen in m'n hoofd? En je kunt toch je darmen niet van slag hebben als je misschien ....... bent?!?!?!
x Leah
Het zou toch niet zo zijn dat ik?!?!?!
Ik ben naar bed gegaan en 's avonds ging het alweer beter alleen waren m'n darmen nog van slag. Vandaag toch nog thuis gebleven voor de zekerheid maar begin nu toch te twijfelen of haal ik me dingen in m'n hoofd? En je kunt toch je darmen niet van slag hebben als je misschien ....... bent?!?!?!
x Leah