Ben gebroken!!

Ons meiske is de afgelopen 3 dagen en nachten flink aan het spoken!
Overdag is ze wakker van 09:00 tot ongeveer 02:00 uur, heel gezellig, maar ik kan niets doen in huis en slapen wil ze echt niet!

Vannacht om 24:00 uur gevoed en ze bleef wakker tot 02:30!
Om 04:30 kwam ze weer voor voeding! Daarna ging ze gelukkig wel weer slapen!

De 2 nachten ervoor bleef ze wakker na de voedingen van 02:00 uur tot 05:00 uur!

Overdag kan ik dus ook al niet even bij slapen!

Daarom ga ik straks afkolven en kijken of ze de fles wil, dan kan mijn man voortaan in de weekenden 's nachts haar voeden, kan ik dan tenminste hopelijk bijslapen!

Ze ligt nu op mijn arm, oogjes gaan wel regelmatig dicht, maar gaan gewoon weer open iedere keer, gevolgd door een grote glimlach! Wat is het toch een heerlijke schat!!!

Groetjes, Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006

Hoi Marieke,

Ik heb vorige week een paar van dat soort dagen doorgemaakt. Wat bij mij overdag wel hielp is dat ik Maarten naast me in bed lag. Hij lag dan op de matras van mijn vriend in zijn slaapzakje, en ik lag op mijn eigen matras. Hierdoor kon ik ff uitrusten en had Maarten toch het idee dat ik in de buurt was...

Als het goed is gaat dit met een paar dagen weer over (tenminste bij mij wel)
sterkte!

groetjes Pauline

hey marieke,

dat is vet minder zeg.
misschien moet je proberen haar te laten huilen? en regeldagen?
als jr niet wil slapen sávonds dan loop ik de kamer in en zeg niets tegen hem. doe de muziekdoos aan en speen in de mond en dan loop ik weer weg. ik deed het soms wel 7x op een avond
nu nog maar 2 a 3 keer. en dan valt tie als een blok in slaap.
het is ff heel hard maar de rust wel waard.

sterkte

knuff jantine

Als Lotte niet wil slapen, hou ik er soms gewoon vast en doe een speen in haar mond en ik kijk niet naar haar en zeg ook niets tegen haar. Ik ga gewoon bij de tv zitten en dan dommelt ze langzaam in slaap en als ze een tijd haar oogjes dicht heeft leg ik haar in bedje meestal wordt ze wel weer wakker maar doe ik de speen weer in en mobieltje aan die boven haar bedje hangt (vind ze trouwens fantastisch) en dan is ze toch al zo moe en valt ze weer in slaap. Misschien zijn het wel de regeldagen je geeft toch borstvoeding misschien moet je proberen haar weer een keer aan te leggen, omdat ze toch nog honger heeft. Ik geef zelf flesje dus weet niet precies hoe het werkt met bv, maar misschien werkt het.

Sterkte!

Thanx meiden!

Heb proberen haar de fles te geven, maar ze moet er (gelukkig) niets van hebben!!!
Ze keek mij aan alsof ze wilde zeggen: "wat is hier de bedoeling van?"
Blijft het toch een moment van ons tweeën! Ja, ook 's nachts!

Een speen wil ze niet hebben, wel mijn pink.

Die tip van Pauline met de slaapzak ga ik zeker proberen, goeie tip!

Het is 's nacht niet zo dat ze ligt te huilen, ze wil gewoon niet slapen!! Als ik ze op bed leg, dan zet ze het op een krijsen, heb ze wel een paar keer max. 15min laten krijsen, maar ze stopte echt niet!

We wachten maar af!

Groetjes, Marieke

Hallo,
Mijn meisje heeft dat overdag,Om 7.30 fles gehad,als ik haar terug in bed legt gaat ze niet huilen maar krijsen,ze blijft krijsen al laat je haar tot volgende fles liggen,maar als je met haar gaat lopen/bij je pakt gaat goed of hooguit wat memelen.Zo gaat door de hele dag,tot fles van 19 uur,en nu slaapt ze ,gewoon in bed.Overdag wil ze gewoon niet slapen,ze is pas 7 wkn.Ik ben net begonnen met druppels(cinababy) en heb een bakerzak besteld.Ook denk ik erover na om   nutrilon pepti te halen,want haar gedrag lijkt op allergie(extreem huilen,niet slapen,soort pukkeltjes in gezicht,armen benen slaan als je haar neer legt)Tja je probeert van alles....tips???
Groetjes Gaby.

Terug
Bovenaan