Ben geen klager maar GRRRR

Bah wat heb ik ff flink de balen in, hartstikke mooi weer hier, zonnetje, lekker warm, iedereen de hort op en ik ben thuis gewoon omdat ik simpelweg het niet voor elkaar krijg mn linker voor mn rechtervoet te zetten vanwege de bekkeninstabiliteit! BLEGH Kids lekker met het mannetje naar buiten (en geef ze eens ongelijk) en zit k hier in mn uppie, vind mezelf voor heeeel even ontzettend zielig!
Vandaag 38 weken onderweg dus ik hoop dat uk snel gedag komt zeggen ;-) Heb het gehad, heb pijn, voel me niet lekker,slaap al weken voor geen meter meer, kind is ingedaald bleek gister bij de VK dus van mij mag ie.
VK had gister al wel gezegd dat ik vanwege de bekken in ieder geval niet door loop tot 42 weken, maar 2 weken moet k zowiezo nog uit zingen als uk zich niet eerder laat zien, hoewel k hoop van wel; anders word t een inleiding en dus ziekenhuis bevalling en dat zie ik nou net niet zitten, maar goed; das allemaal nog speculeren, voor nu baal k gewoon ff van t hele zwanger zijn, het thuis zitten op deze super mooie dag, de slapeloze nachten de pijn, BAH BAH.

Zo, sorry, zoals de titel al zegt, ben geen klager, leg me vrij snel ergens bij neer; maar dit vind k dus echt niet leuk :-(

hoi .hier nog zo,n een die bijna niet meer vooruit komt .ben donderdag 38 weken .en de baby zit al erg diep in de bekken .en dan die harde buiken .konstant .bij ons is dit ook nummer drie .en iedereen die vraagt loop je nog sdeeds rond word je ook niet echt vrolijk van .het is allemaal goed bedoelt denk ik maar .ik hoop dat hij of zij zich deze week meld ,groetjes fadila

Frustrerend he, bekkenpijn... Ook hier gaat het lopen nauwelijks tot niet meer. Pijn is lange tijd redelijk stabiel geweest, maar is nu hopeloos.

Sterkte meid, hooP dat je pukje zich gauw laat zien! Het mag nu toch?!

Ik ben pas 35 wkn dus hier nog f geduld.

Vreselijk frustrerend inderdaad, zeker als je er al 3 heb rond lopen en van jezelf uit helemaal geen stil zitter bent, hier ook inderdaad hele tijd stabiel geweest, wel pijn maar okee kon nog vooruit, (soms nie vragen hoe maar toch hahaha) maar de laatste pak em beet 6 weken is het huilen met de pet op zeg maar, en JA, hij mag inderdaad, en k weet niet; vanaf t moment dat t mag lijken de dagen alleen nog maar langer....maar ze zeggen altijd; er is er nog nooit 1 blijven zitten en verder; s (on) GEDULD het toverwoord zeg men ;-)

@soubai herkenbaar inderdaad; zodra k ook maar een stap buiten mn voordeur zet; al is het maar om bv ff de hond voor de deur te laten plassen krijg k die soort gelijke opmerkingen en er dan direct de opmerking er achter aan; nou ja echt lopen kun je het niet meer noemen; en dan vinden ze zich zelf nog leuk ook terwijl ik bij mezelf denk; verrek en neem de pijn eens een half dagje over; half dagje maar....Of de opmerking; nog ff volhouden je bent er bijna; ook zn grrrr opmerking; k wil niet meer volhouden, hij MAG geboren worden dus k wil ook dat ie NU komt hahaha zo werkt het niet he :p

Zo, en dat moest ik ff kwijt; sorry :p

Ook ik wil je veel sterkte wensen.

Weet hoe je je voelt..gelukkig hier na de bevalling snel wat verbetering.. Het is niet weg, maar ben er wel wat soepeler en bewegender op geworden....

Terug
Bovenaan