Ben geweest

Hoi meiden,

Voor degene die het al gelezen hadden een week of wat geleden, ik ben naar het beautycentrum geweest. Het was heerlijk !!!! Echt een aanrader voor als je het allemaal een beetje zat bent. Ben dus lekker in de sauna geweest enz. Ik had de zonnebank toch omgezet naar een massage ??? Nou, de massage heb ik nog weer om laten zetten naar een pedicure want ik was nogal verbrand dus moest er niet aan denken dat ik gemasseerd werd aan mijn schouders. Maar een heerlijke dag gehad. Ik zit volop in de klusdagen, dus hartstikke druk !!!! HIHIHI !!!! We hebben lekker vakantie !!!

Veel liefs Biaggi

Hoi!
dus je hebt je lekker laten verwennen..lekker he?
nu heb je wel een hoop in te halen op het forum.

veel leesplezier en klusplezier en vakantieplezier! (mijn vakantie schiet ook op;volg.week vrijdag is het eindelijk zover!!

gr. petra

Hoi Biaggi,
ik had al gereageerd ,maar die reactie is ook spoorloos verdwenen.
Ik zag je zo weinig de laatste tijd en vroeg mij al af waar je uithing,maar dit verklaard een hoop; eerst lekker laten verwennen en dan heel relaxt aan de klus.

Ik werd vanochtend voor de tweede keer achter elkaar misselijk wakker, ´s middags staan m ´n borsten in de fik(althans zo voelt ´t)Nu moet ik tot vrijdag afwachten.Dan weet ik of het tussen m ´n oren zit(weer)Ik nam mij voor niet meer vóór de NOD te testen,dat is tenslotte een dure hobby.
(maar ja, ik ben wél al een jaar van het roken af.....en daarmee bespaar ik wel heeeel veel geld.....)
Nog vier dagen, wat is dat nou op een mensenleven,tenslotte.

liefs jeanette

He biaggi,

Lekker hoor, heb er ook wel zin in! En je hebt geluk met het weer in je vakantie, je bleef toch in nederland? Veel plezier met klussen!!

Groeten Vanessa

Terug
Bovenaan