ben gister gestript.

hoi allemaal.

na een weekend met veel onregelmatige ongesteldheidskrampjes en zeurderig gevoel, had ik 1cmtje ontsluiting.
de vk had me gister gestript (baarmoedermond masseren), in de hoop dat het zou gaan beginnen.
maar niet dus! het is nu een dag geleden, en heb nog steeds geen echte weeen...wel af en toe zeurderig gevoel.
zijn er meedere dames die gestript zijn? en hoe lang duurde dat bij jullie?

ik hoor het graag. volgens mij ben ik gewoon te ongeduldig.

groetjes van mij

Volgens mijn vk helpt strippen niet. Als je bevalt was je toch wel bevallen en als je niet bevalt zie je maar weer eens dat het niet helpt. Ze zei tegen mij dat het valse hoop wekt, en ik denk dat dat waar is als ik jouw brief lees. Dus als het tegenzit loop je nog een week of zo. Groeten van Carly.

Hoi Sandy

Ik ben zelf bij mijn 2e kind gestript was toen 40+5 dgn en de bevalling heeft toen maar 3 1/2 uur geduurd. heb wel ± 14 dgn voorweeen gehad. Wat je eventueel nog kunt doen is tonic of bitter lemmon drinken hier zit kenine in wat je bevaaling ook op kan wekken of het hart van een ananas, scherp eten, eeventueel vrijen(als je hier nog zin in hebt)want in sperma zit ook een stof wat de bevalling op kan wekken, een flinke wandeling maken. Wat je ook nog kunt doen is eventueeel een paracetamol innemen zodat de baarmoeder tot rust kan komen.
Maar als de tijd er nog niet rijp voor is kun je zelfs op je kop gaan staan maar dan helpt echt niets zelfs het strippen niet, dan geldt alleen je geduld nog. Ik wens je heel veel sterkte met de laatste loodjes en geen een kind is blijven zitten!

Groetjes, ik zal blijven kijken of er al wat gebeurt is
Sannie

hoi,
bedankt voor jullie antwoorden!
het is nu woensdag en ben nu 39wk. heb nog altijd ongi.krampjes en ontzettend harde buiken. ik weet ook niet of ik eigenlijk de vk moet bellen vanwege die harde buiken. ze blijven gewoon komen.
trouwens die laatste zin hou ik er: geen een kind is blijven zitten...hihi.

groetjes en jullie ook veel succes...

liefs sandy

hoi inge.

gewoon omdat het al een heel weekend aant rommelen was, en ze wilde kijken of ik al ontsluiting had. dat had ik, maar 1 cmtje. toen zei ze ik strip je, misschien dat het dan goed doorzet of niet...
nou niet dus haahahaha.
loop nu dus nog steeds te rommelen. en ben heeeel erg moe, van al anderhalve week lang keiharde buiken die bijna niet weggaan, en heel erg ongi. gevoel. achja we zien wel verder.

doei groetjes v mij

Toen mijn bevalling begonnen was heeft de verloskundige mij gestript omdat ik na 8 uur regelmatige weeen nog maar 1 cm had maar het hielp bij mij niks pas bij 6 cm en dat was 14 uur later braken mijn vliezen bij het toucheren.

Terug
Bovenaan