Ben helemaal klaar met die lage bloeddruk

TWD

New member
Grrrr ben er helemaal klaar mee...
Ben zo moe....
Echt niet fijn zo'n lage bloeddruk(90/55)
Paar jaar geleden ook lage bloeddruk gehad en begon ook met vermoeidheid...tot op den duur zo laag was dat ik niet meer uit bed kon komen, zodra ik op stond viel ik weer om zo vermoeid was ik toen...

Advies was toen maak je eten extra zout, en eet veel zoute drop...

Maar heb gelezen dat dat tijdens de zwangerschap dus niet goed is...tenminste niet in de hoeveelheid die ik dan nodig heb...

Ben vandaag sinds 9 uur wakker, normaal gesproken slaap ik s'middags 1 tot 2 uur. Nu dus niet gedaan en lig kapot op de bank...komt mijn vader straks ook nog om de autoradio om te wisselen...

Ben echt klaar met die vermoeidheid...
Iemand tips?
 
Wat naar dat je er zo'n last van blijft hebben zeg!

Het schijnt het beste te zijn rustig op te staan, niet te lang stil staan maar blijven bewegen, een kopje bouillon als je je zwak voelt mag altijd, zoethout-thee werkt ook een beetje bloeddruk verhogend... Meer zou ik niet weten!

Succes meis!!!
 
Hoi Cloewja,

Ik ben zelf een dec mama maar kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Weet precies hoe het voelt want heb ook een hele lage bloeddruk.85/65.
Voelde me al vanaf het weekend zeer slecht, moe heel erge hoofdpijn en me gewoon elledig voelen door alles. Nu blijkt mijn bloeddruk met 15 weken ontzettend te zijn gedaald want eerder was hij prima. Heb dit bij mijn andere 2 zwangerschappen ook gehad dus weet wat het is. Je kunt helaas niets anders doen dan rustig aan en je eigen grenzen in de gaten houden. Helaas helpt zout eten geen moer want hier vliegt er zout doorheen en ook de maggi is niet veilig voor me! Ik heb dit altijd alles heerlijk gevonden (zouteten) en heb dit ook niet veranderd toen bleek dat ik zwanger was omdat ik bekend ben met een lage bloeddruk. Misschien heeft het me de eerste weken goed geholpen alleen nu helaas niet meer!!

Succes en doe rustig aan..

liefs

 
Hier ook last van lage bloeddruk. Constant duizelig en zo moe. Ik gebruik nu wat meer zout en eet hartige dingen... en hopen dat ik me dan beter voel.

Rustig aan.
 
Terug
Bovenaan