ben helemaal niet nieuwsgierig....;-) eveline, weet je al wat?

Hahaha, hoi meiden!

Nou, ik heb getest (gisteren avond al, kon niet meer wachten) en ik ben van die eerste keer in ieder geval niet zwanger! Moet zeggen dat ik gisteren na zo'n huildag wel enigzins opgelucht was, maar later vond ik het ook wel weer jammer.
Maarrrrrrrrr....ik ben ook nog steeds niet ongesteld na 9,5 week, dus als het volgende week niet komt ga ik eind volgende week nog maar een keertje testen om te zien of ik niet stiekem wel van de tweede keer zwanger ben. Zou helemaal wat zijn.
Maar voorlopig nog niets dus! Wel lief dat jullie daar aan denken, zeg...

Groetjes,

Eveline

Hoi Evelien,

Nou ja, eigenlijk weet je dus nu nog niets....

Het kan best zijn dat het wat langer duurt hoor, ook als je flesvoeding geeft. Je zal de eerste niet zijn, maar het is toch wel fijn om te weten waar je aan toe bent! Ik ben rond dezelfde tijd als jou gestopt met BV en overgegaan op FV, en ben ook pas met 9 wkn. ongesteld geworden...

Groetjes, Esther

he eveline,

Ik ben inmiddels al 10,5 week niet ongesteld heb tot vijf weken bv gegeven en daarna nog een beetje gekolfd sinds twee weken ben ik volledig van de bv af en ben nog niet ongesteld is dit normaal?/ heb wel drie keer gevreen zonder bescherming maar voor het zingen de kerk uit. Heb gisteren toen toch maar een test gekocht en die was gelukkig negatief maar zou het dan alsnog kunnen??

Groetjes rennie

Hoi Rennie,
Ik heet dan wel geen Eveline, maar antwoord toch maar....
ik weet niet wanneer je voor het laatst onbeschermd sex hebt gehad? Want je kunt dus pas goed testen 19 dagen na die datum. En bij voor het zingen de kerk uit kun je toch zwanger raken, omdat er in voorvocht ook spermacellen kunnen zitten. Dus die methode is echt niet veilig. Als je niet (snel) weer zwanger wilt raken dan zou ik zeker veilig gaan vrijen met condooms, de pil, spiraaltje of whatever voor voorbehoedsmiddel.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan