ben helemaal perplex.... en trots

ik probeer al tijden Enzo van de speen af te krijgen maar ja....mama is niet zo sterk soms...Het was elke keer een drama...

Maar gisteren zei ik gewoon tegen mijn kleine kereltje "kom, geef je speen aan mama en dan krijg je m weer terug als je gaat slapen want je bent nu een grote vent".
En wat denk je.... geheel vrijwillig, plop uit zijn mond en ik kon m zonder gemauw opbergen.... naaaahhh.... Hij vroeg er wel een paar keer naar maar het was verder ok zo.
En vandaag probeerde ik m samen met hem op zijn bedje te leggen tot zijn middagdutje maar dat was nog te gek voor zijn idee. Ik moest m weer bewaren van m....
En het ging weer goed.

Ben echt helemaal perplex. Maanden probeer ik vanalles en nu is het goed.
Ik prijs m de hemel in want ik ben apetrots op mijn ventje!!

liefs
di silva

Goed joh!
Kan ook echt niet hoor, zo'n grote knul met zo'n tut de hele dag.
Heeft ie misschien opmerkingen gekregen van z'n vriendjes op de peuterspeelzaal, haha.

Liefs,

Tessie

Toppie Enzo! Lekker dat vieze ding aan je mamma geven! Doe ik ook altijd. Savonds wil mijn mamma hem ook graag afpakken, maar daar kijk ik nog te vertederd voor als ik lekker met dat ding rustig wordt als ik op de commode lig. Hopelijk duurt het nog heel lang voor ze de moed krijgt om dat ding weg te gooien!
Maar overdag! Stoere Boys Rule!!!!!
Hi5 van Kian

ff een update...
Zaterdagochtend was een drama.. alleen maar bleren, schreeuwen en zeuren.
Mijn man ging bijna voor gaas door m de speen terug te geven maar later op de dag ging het beter. In de auto ook gelukkig.
Hij vraagt per dag ongeveer 50x naar zijn speen en elke keer moet ik vertellen dat hij die pas krijgt bij het slapen en dat is het ook ok.
Hij geeft m nog elke keer makkelijk vrijwillig aan me af.

Ben ook zo blij dat die tut eruit is bij mijn grote vent!
Alleen met slapen is een mooie deal!

liefs
di silva

Terug
Bovenaan