Ben het echt even helemaal zat!

Jente is nog steeds een beetje verkouden maar hij begint al weer wat op te knappen.
Hij heeft alleen wel door gehad dat hij een week wat meer aandacht gehad heeft, en nu maakt hij er dus een potje van.
Valt niet zelf in slaap, krijst dan net zolang tot dat ik wel moet komen want ander blijft hij erin. Vervolgens valt hij dan maar weer op schoot in slaap, ik kan hem dan gelukkig weg leggen maar na een half uur is het weer brullen.
Ik ben hem dan echt even zat hoor. Ik kan hem na zo'n half uur wel pakken maar hij is dan niet te genieten. Hij is dan gewoon boos.

Ik weet dan echt niet wat ik met hem moet, ik kan echt niet heel de dag met hem op schoot zitten. Er moet tenslotte ook wat in het huis gebeuren en ik wil af en toe even wat voor mezelf doen of lekker op het forum kijken.
Ook snacht was het drama de afgelopen week, ik slaap niet meer dan 4 uur per nacht!
Nu ligt hij ook te brullen, ik heb hem om 16.35 slapend in bed gelegd en nu is hij weer wakker. Het huilen staat me dan nader het lachen. In het half uur dat hij dan slaapt moet ik snel snel de dingen in huis doen die moeten en dan zit ik eindelijk even voor mezelf en dan wordt hij wakker.

Is dit herkenbaar? Voel me soms zo schuldig dat ik hem dan even zat ben.
Als ik vervolgens naar hem toe loop dan krijg ik een grijns van oor tot oor en dan denk ik, je bent ook wel een lieverd hè! Maar als hij het dan weer direct op het brullen zet dan: @#$%^^&!??????????

Groetjes van de mama van Jente met wallen en hoofdpijn

Een kleintje krijgen is echt het mooiste wat er is!
Maar natuurlijk.... het is niet altijd rozegeur en maneschijn!
Ik denk dat iedere moeder hetzelfde voelt als wat jij hebt.

Ik inieder geval wel hoor..
Maar dan vooral voor mijn eigen tijd.
dat huishouden komt dan wel hoor, maar soms inderdaad: kleine ligt te slapen, snel stofzuigen en wat andere dingen, wil je net even eten of achter de pc kruipen...HUIL HUIL HUIL.

Net had ze bijvoorbeeld zo'npoepluier na het eten, echt, ze zat helemaal onder.
Het kwam d'r luier uit aan de bovenkant. (luier had ze net 2 uur he..hahaha)
Met een nat doekje kreeg ik het echt niet zo goed schoon; hup dan maar in badje!
(maar dat kost je dan wel weer tijd, ik wilde net even zelf iets gaan doen!)

Maar het meeste van de tijd blijven het toch onze schatjes he...

hoi

ik had precies het zelfde een hele dag en nacht  huilen
 en ik had ook zoiets van @#$###@@!!!!!!!

maar nu we hem meer voeding mogen geven van forte is het een heel andere baby
mischien heb jij ook wel een hongerig kindje   of mischien last van krampjes ofzo
ik hoop dat het bij jou ook het huilen snel over gaat want ik weet precies wat een hel het kan zijn

groetjes priscilla

Heel herkenbaar hoor!

Hier ook altijd drama net als ik iets voor mezelf wil gaan doen.
Nachten zijn ook nog steeds (!!) (hij is 10 weken) een drama, hij wordt elke nacht meerdere malen wakker.
Eerst sliep hij ook niet lang achter elkaar overdag, maar sinds een week doet ie ineens een vrij lange middag dut (+/- 2 uur).

Nou je raad het al....ik wil gister ook even op bed gaan liggen. Ben echt gebroken van die nachten dus ik dacht..nu ga ik er ook even voor. En wat denk je.....lig ik net 10 minuten. BLEEEEEHHHH.......Tuurlijk! UIteraard!

Het is alsof ze het ruiken.

Het is echt heel leuk, maar soms.....grrr....

En door die vermoeidheid is het ook niet altijd even makkelijk om de leuke kanten te blijven zien vind ik.

Het is wel lekker om te horen dat meer moeders hier last van hebben. Gedeelde smart is toch halve smart he!

Sterkte!

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Het is inderdaad fijn om te weten dat  je niet de enigste ben.
Ik heb direct het boek oei, ik groei op marktplaats gekocht, dan kan ik zelf die 'sprongetjes' ook een beetje bij houden.
Misschien was dit een sprongetje in combinatie met een flinke verkoudheid, dan zou ik ook niet blij zijn.

Groetjes Fenneke

Terug
Bovenaan