ben het effe vergeten..

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,  

Ik had afgelopen 8/9 febr mijn NOD maar tot nu toe geen RD. Test wasnegatief. Voel  me al een paar dagen  niet lekker,  bij vlagen misselijk, darmkrampen, buikkrampen ongigevoel  en hoofdpijn. Kan  een koudje zijn maar  begin toch te twijfelen. Zou het misschien  ... ??    
Mijn vraag aan jullie: als ik zwanger zou  zijn kan het dan dat ik eerder lichamelijke kenmerken heb dan een positieve testuitslag. Of wil ik  gewoon te graag?

Ik leef en lees hier al zolang met jullie mee, dat ik het antwoord wel zou moeten weten maar ben het effe vergeten. Wie o wie kan mij hiermee helpen, alvast bedankt!

Groetjes van  Amber

(ronde 14,  1e kindje)

Hoi Amber,

Ik heb dat ook elke keer weer. Dat je van alles voeld en het dan toch weer niet raak is.
Als ik jou was zou ik gewoon nog een testje er tegen aan gooien!
Welke testen gebuik je? Kruidvat schijnt wel goed te zijn.

Liefs Inge (ronde 11, 1e kindje)

Die van Kruidvat  heb ik idd ook gebruikt, iedereen zegt hier dat die het snelst reageren. Ik heb vorige week vrijdag getest op NOD en vanmiddag toen ik het niet meer uithield weer, helaas. Als je eens  wist hoeveel van die testen ik er al tegen aan gegooid heb ik de laatste maanden ... een klein kapitaal, maarja het is voor een goed doel.

Sorry Inge, ik heb jouw verhaal ook gevolgd en ben heel blij voor je dat jullie toch genoeg kansen hebben op een kleintje. veel klusplezier de aankomende tijd, haha!

Dan zal ik als ik jou was gewoon nog even geduld hebben hoe moeilijk het ook is!
Ik was laatst ook een aantal dagen overtijd.  Terwijl ik al 8 maanden een cyclus van 30 dagen heb.
Heb geduld!

Ja dank je wel!
Jullie zijn ook al een tijd bezig?
Al eens naar de dokter geweest?

Ik probeer wel geduld te hebben maar we zijn al vanaf december 2005 bezig en inmiddels wil ik het zo graag dat ik er gek van word. Voor mijn gevoel dringt de tijd, ik wordt dit jaar 33. Gelukkig heb ik een geduldige man en is het 'in bed' ook nog steeds leuk.

Wij zijn vanaf maart 2006 bezig. En ik weet hoe moeilijk het is.
Ik leef met je mee

Terug
Bovenaan