ben het even helemaal zat!!

zoals de titel het zegt ik ben het even helemaal zat,
ik ben de 12 weken voorbij en de kwaaltjes worden alleen maar erger tot nu toe.
ben al 4 dagen achter elkaar spuugmisselijk nu ben ik weer verschrikkeijk moe en heb knallende hoofdpijn.
ik ben heel erg blij dat er een kelintje bij komt maar die kwalen ben ik zo verschrikkelijk zat .
heb gewoon het idee dat ik mijzelf niet meer ben alleen maar misselijk,moe en chagerijnig.
ik wou het gewoon even kwijt ik hoop echt dat het minder gaat worden.

prinsesje31

Hai,
Ik ben ook echt vreselijk beroerd geweest van de misselijkheid. Ik ben daarvoor naar een reformzaak geweest want ook ik was het helemaal zat.
Ik kreeg Vitotaal gember mee..dat zijn capules en niet schadelijk en bij mij helpt het echt super!
Ik was doordat ik me zo beroerd voelde ook zo moe, maar dat gaat nu ook veel beter.
En wat de hoofdpijn betreft......misschien troost het je met de gedachte dat het altijd erger kan. Ik heb chronische hoofdpijn en dat betekent 24 uur bonkende koppijn, helaas heb ik het al 15 jaar.

Liefs

Ja hier ook ellende... Hoofdpijn momenteel en misselijk! Ik kom ook nergens meer aan toe. Wil het liefst de hele dag in bed liggen. Het huis is een puinhoop, maar alleen het idee van schoonmaken/opruimen al... Geen energie! Zo gek eigenlijk, van de buitenkant is er nog (bijna) niets te zien en toch zoveel kwaaltjes. Wij hebben het nog aan niemand verteld, maar wat zou ik nu graag even mijn zus of moeder willen bellen voor wat steun!
Nou ja, morgen een echo. Hopelijk is alles goed en krijg ik daar weer een adrenaline-kick van.

nu ik eindelijk weer in kan loggen heb namelijk heel erg veel problemen met inloggen hier, zal ik even een update geven.
ik heb dus ook gembercapsule's gehaalt en die werken perfect ik ben sinds ik die slik niet meer echt misselijk geweest .
wat een opluchting want ik vind dat zo verschrikkelijk.
verder nog wel erg moe zo nu en dan maar dat word ook steeds iets minder en nu hopen dat we de betere maanden ingaan.

Terug
Bovenaan