ben het goed zat!!!!

2 weken geleden uit het ziekenhuis gekomen naar vroegtijdige weeen. Nu 2 weken thuis en vorige week weer een ochtend in het zkh gezeten want er waren weer weeen, maar die hielden gelukkig op:)
Dus ik mocht weer naar huis.
Maar verder mag ik niets doen!!!!
dus van de bank naar de tafel en wc.... baal er goed van.
En doe ik wat dan krijg ik direct een harde buik, slapen doe ik amper. Krijg van al dat gehang last van mijn schouders.En ook nog last van hartkloppingen sins ik die weeen remmers heb gehad.

Gisteren even naar de praxis geweest om plantjes te halen. Eigenlijk was mijn buik/lichaam er al klaar mee toen ik de winkel in liep.

Alles zit mij zo tegen met de zwangerschap!!! Heb er een beetje genoeg van. Ben nu 29 weken dus moet nog even, ik weet ook dat het beter is dat de kleine nog even blijft zitten, maar vind het niet leuk om zwanger te zijn!!!! Wil mijn lichaam terug.

De gynocoloog was erg tevreden, snapte ook dat ik enorm van de zwangerschap baalde. Maar kon er ook verder niets aan doen en ook dat snap ik het is een beetje dubbel.je bent blij dat de kleine nog blijft zitten en het goed doet maar ook heel blij zijn als die kleine er is.
Mag nu weer terug naar de verloskundige praktijk en de tijd uitzitten en hij wenste mij nog een fijne zwangerschap en hoopte dat ik er een beetje van kon genieten!

Het is fijn dat je hier even "klagen" kunt mijn man snapt het wel maar verder de omgeving niet!
Nu hopen dat ik de laatste weken beter door kom. :)

hoi claudia.....het is inderdaad moeilijk voor onze omgeving om zich in te leven. maargoed, dat kunnen we ze misschien ook niet kwalijk nemen.
maar ik snap heel goed dat je baalt....en dat je tegenstrijdige gevoelens hebt.....nu gewoon maar hopen dat die laatste 11 weken als een speer voorbij vliegen.....sterkte

Mijn zwangerschap is tot nu toe ook neti vlekkeloos verlopen, ben nu ruim 28 weken zwanger, en moet zeggen ben blij dals de baby er dadelijk gezond eruit komt, had me wel wat anders voorgesteld. MAar ik snap je heel goed. Anderen snappen het niet, die zeggen het is toch fijn om die schopjes te voelen, ik zeg neit dat dat niet fijn is, maar de hele rompslomp erom heen. Och ja, ik laat ze altijd maar praten en doe wat ik kan, en dat doe jij ook al, ik hoop dat het de laatste weken toch wel wat beter gaat met je en je toch wat kan.

Meid wat rot zeg!! Moet zeggen dat het van mij ook geen hobby is hoor zo... Voel me ook geen stralende, energieke zwangere, maar vind het ook vooral afzien.

Ik hoop voor je dat de weken voorbij vliegen!! Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, misschien een leuke dvdserie? (ik heb pas de hele prison break nog eens gekeken, hihi dan vliegen de uren voorbij...) het is je eerste toch?

Hoe cliché ook.. Geniet toch nog even van je rust, nu kun je nog een paar uren met een boek op de bank liggen, dvd serie kijken etc. Dat krijg je nooit meer terug...
Al snap ik dat het voelt als een dooddoener hoor, het is gewoon superfrustrerend als je lijf zo tegenwerkt

Ow hihi houdt je van knutselen?? Ik ben niet zo'n creabea, maar heb zo m'n momenten...

Ik heb van de week een kapstokje gemaakt met gescheurde stukjes papier op mdf, ff googlen op trixx decopatch... Ik heb het vogelkapstokje gemaakt met allemaal verschillende roze ruitjes, stipjes, bloemetjes, is erg schattig geworden. Ik ga op dezelfde manier houten letters bekleden...

Ik weet niet hoe je schaamte is, maar misschien een rolstoel lenen ergens zodat je nog ergens met iemand naartoe kan?
Al kan ik me heel goed voorstellen dat je dat niet wilt

Ik kan me geen voorstelling maken over hoe je je voelt, ik heb wel pijn maar gelukkig nog geen bedrust gekregen. Maar ik sluit me erbij aan dqt ik het doel vooral voor ogen houd em vooral niet begrijp als mensen zeggen geniet van je wangerschap...waarvan dan?? Ja van het doel.... Dat we straks een kindje hebben..

Tsja.. Het meeste hebben de andere wel gezegd, hobby, lezen etc..
Misschien iets nieuws aanleren? En anders heeft facebook een heleboel tijddodende en geestdodende spelletjes ;-)

hoi meid, ik snap wat je bedoelt. mijn vader is overleden, de dag erna ben ik een week in het ziekenhuis terecht gekomen met nierkolieken en helse pijn. na geopereerd te zijn mocht ik na twee dagen na die ingreep naar huis waar mijn oma na een week ook overleed.en wat mijn gezondheid betreft,ik kan bijna niks.en heb er nog drie rondrennen.ben blij als ik een half uur wat kan doen en voor de rest hang ik wat op de bank terwijl ik nog zoveel doen wil. ben nu bijna 26 weken zwanger en loop ook nog risisco op een vroeg geboorte want twee van de andere kids waren ook te vroeg. en inderdaad, die weeenremmers zijn drie keer niks.ik liep toen alleen maar te shaken van dat rotspul.maar het heeft ervoor gezorgd dat mijn oudste nog een weekje bleef zitten.houd moed,meissie.als je het in je armen hebt liggen weet je waar je het voor gedaan hebt. ik ben het hele zwanger zijn nu af en toe ook goed beu.ik wil alleen nog maar dat het eruit komt en gezond en wel flink begint te huilen.maar probeer toch ook te genieten van je buikje, dat komt nooit meer terug.
groetjes esther

ik weet ook wel dat jullie gelijk hebben, maar als je de hele dag zo alleen zit is dat heel lastig....en het is ons eerste kindje dus weet eigenlijk niet "waar je het voor doet"
en zoals veel zeggen wat zijn 40 weken op een mensen leven maar als je er midden in zit zijn het er heeeeeel veeeeeel!!!!!
Ben nu maar aan het spelletje landleven begonnen op hyves erg verslavend dus weer iets om de dag mee in te vullen :)

Zo moest ik wel lachen om mijn moeder die zegt ook kom op kijk naar het eind doel en wat zijn die 40 weken!!
Nu heeft mijn moeder veel last van d eovergang en er ook al heel veel medicatie voor gehad van d ehuisarts en niets helpt. Nu zei ik wat ook goed helpt is seroxat (antidepresivia) nu heeft ze die eindelijk gekregen. Maar ik weet ook de eerste 2 weken zijn de bijwerkingen heel erg en als je daar door heen bent heb je nergens meer last van. Mijn moeder had 3 dagen tabl ingenomen en voelde zicht beroerd en had last van de bijwerkingen. Nu ging ze toch maar stoppen want 2 weken zo beroerd voelen dat was ook niets. Ik zeg wat zijn nou 2 weken even er door heen en dan voel je je prettiger geloof mij!!!!! Nee dat was het niet en ze begon er ook echt niet meer aan!!!!
Toen ik de telefoon had opgehangen moest ik wel heelhard lachen..... tegen mij zeggen wat zijn nou 40 weken en zelf na 3 dagen stoppen. Moest het even kwijt :):)

Vind het wel spannend dat het steeds dichter bij komt allemaal de daadwerkelijke uitgerekende datum.

Terug
Bovenaan