Ben het wachten zat!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi, dames!

Deze week wordt het weer het moment van de waarheid....1 september is mijn NOD. Ik ben dat wachten toch zo zat...Gelukkig hoef ik alleen deze week nog te werken en ga ik daarna gezellig met mijn mannetje er een weekje ertussenuit! Lekker uitwaaien aan zee. Ook deze ronde heb ik er geen goed gevoel bij, ik denk dat we maar doorgaan voor ronde 12. Heb 11 september een afspraak met de huisarts, omdat we nu al een jaar bezig zijn zonder resultaat. (1 x mk gehad in april) Mijn wederhelft is al wel naar de huisarts geweest. Gelukkig is er met zijn zwemmertjes niks aan de hand, hi,hi,hi. Dit wordt gewoon weer een weekje stressen. Iedere keer neem ik mezelf voor dat ik dat niet ga doen, maar uiteindelijk zit ik toch weer op mijn nagels te bijten!

Ik zal heel erg duimen voor iedereen. Hopelijk zitten we straks met zijn allen op het zwangerschapsforum!!!!

Groetjes van Lin76

Hoi Lin,

Een bloemetje om je even sterkte te wensen voor de komende week!
Dat het dit keer maar raak mag zijn!

liefs Julia

hoi lin

ik weet helemaal wat je bedoeld!!!
wij zijn in ronde 11 naar de HA geweest.
mijn ongi is altijd presies op tijd,en de tempratuurlijst zag er goed uit!!!
dus mijn vriend zijn zwemmertjes moesten onderzocht worden,
en dat zag er gelukkig heel goed uit!!!
dus hebben we vrolijk verder geklust!!!
al ik 4-5 maand later nog niet zwanger was moest ik terug komen.
ronde 12 heb ik een miskraam gehad,toen ik een test gedaan had en deze was licht positief (4x getest),ging ik na 4 dagen bloeden.
toen was ik het zat,heb de termometer aan de kant gegooid,en er stond 4 weeken vakantie op ons  te wachten,en toen wouden we ff geen zwanger meer aan ons hoofd.
aan het eind van de vakantie had ik mijn NOD,en wat denk je ik ben ZWANGER!!!
echt ongeloofelijk,dus het kan dus echt!!!
ben vandaag 8wk en 2dg zwanger,en we hebben morgen onze 1ste echo,
zoooo spannend!!!

dus wil dus met dit (lange sorry) verhaal vertellen,dat je de moet niet helemaal op moet geven (ik weet het makkelijker gezecht dan gedaan).
blijf positief,het geluk is jullie ook gegund!!!

succes,en ga straks van jullie vakantie genieten.
ik zal vor je duimen deze week!!!

xxxtam80

Ik ben zo blij om te horen dat het ook anders kan! Die termometer kan ik af en toe niet meer luchten of zien! Ik moet ook zeggen dat ik erg uitkijk naar onze vakantie! Effe lekker ertussenuit en inderdaad: even de gedachte aan zwanger worden ook op vakantie sturen! Ik heb nu die afspraak staan bij de huisarts en hopelijk krijg ik dan een doorverwijzing naar een gyneacoloog die goed kan onderzoeken of alles goed in orde is. Sinds mijn mk heb ik iedere keer dat ik ongi moet worden last van mijn borsten. Dat had ik voorheen helemaal niet. Ik hoop dat er wat antwoorden op mijn vragen komen. Deze maand is zowiezo heel raar gegaan, want normaal gesproken voel ik mijn eisprong en dat heb ik deze maand niet gehad. Maar aan mijn temperatuur te zien heb ik hem wel gehad! Dus nu weet ik het helemaal niet meer....We zullen zien hoe het deze keer gaat lopen. Maar als het deze keer wel raak zou mogen zijn, zijn jullie de eersten die het horen!!!

Wat ik in mijn enthousiasme nog was vergeten: Tam, heel veel plezier morgen bij je eerste echo! En natuurlijk: geniet van je zwangerschap. Ik hoop dat je niet al te veel kwaaltjes hebt, misselijkheid enz. Dat lijkt me echt verschrikkelijk....

Hee Lin, veel succes met afwachten deze week. Dat je er geen goed gevoel over hebt wil niet zeggen dat het ook niet zo is. Het gebeurt tenslotte andersom ook heel veel, dat je denk écht zwanger te zijn en het is niet zo (had ikzelf helaas nog vorige maand ). Maar kop op meid, zolang die RD er nog niet zijn kan het nog alle kanten op. Wel goed dat je die afspraak voor de 11e als stok achter de deur hebt, maar ik hoop heel erg voor je dat je hem weer mag afzeggen!!

Veel succes en ik strooi even wat klavertjes-vier voor je!

Liefs,

Tammy

Oh en Tam, jij heel veel succes met je eerste echo morgen... spannend hoor!!

hallo meiden.. vervelend he dat w8en... ik zelf ben al van vorig jaar aug gestopt met pil.. en paar maandjes geleden had k een posi test, maar de dag erna had k enorm veel bloeding.... dus hoop nu ook dat ik t ben.. ben 1 dag overtijd en geen ongi te bekennen. wel last van mn borsten en mn eetlust is ook groter heb altijd wel zin in iets ookal heb k al wat gegeten.. nou ik hoop voor ons allemaal dat t wel goed zit en geen onzekerheid meer.... groetjes zina...

hallo meiden.. vervelend he dat w8en... ik zelf ben al van vorig jaar aug gestopt met pil.. en paar maandjes geleden had k een posi test, maar de dag erna had k enorm veel bloeding.... dus hoop nu ook dat ik t ben.. ben 1 dag overtijd en geen ongi te bekennen. wel last van mn borsten en mn eetlust is ook groter heb altijd wel zin in iets ookal heb k al wat gegeten.. nou ik hoop voor ons allemaal dat t wel goed zit en geen onzekerheid meer.... groetjes zina...

Terug
Bovenaan