Ben het zó zat!!!

Hallo allemaal!

Officieel nog 3 weken vandaag... Maar ik ben er zó klaar mee!!! Ik mag echt niet klagen, buiten een beetje last van mijn rug heb ik echt een heel relaxte zwangerschap, maar ik wil nou zo graag weten wie er in mij groeit! Een collega van me was ook op 24 nov. uitgerekend en die is eergisteren al bevallen! Ik wil ook!!! Ik ben niet zo goed in het Grote Wachten, geloof ik...

Groetjes, Stasha

ik ooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

bestond er maar een wondermiddel, alle huis/tuin en keuken middeltjes hebben we nu al geprobeerd, zonder veel succes .

ik ben vandaag 37.4wkn en zwanger van de 3e, de 1e kwam drie dagen later en de 2e 6 dagen dus eigenlijk is het zelf pijniging om nu al op weeen te wachten want het zal heus wel weer richting de 41 weken lopen maar ik kan er niks aan doen, ik ben het ZAT!!!!!!!

hoi!
ik ben het niet zat, maar ik ben zoooooooo nieuwsgierig!!! wie ben je toch die al   maanden in m'n buik zit! hoe zie je eruit!!! nog 2 weken te gaan, ik moet er echt niet aan denken om over tijd te gaan lopen! maar goed, dat heb je ook niet voor het zeggen he... geduld geduld geduld! :)
groetjes sabine

ZO herkenbaar!!

Ik moet nog twee dagen, pfff...
Bij de vorige twee beide keren bij 42 weken bevallen, dus idd: stom om te denken dat de baby vandaag komt, maar ja, ik ben er klaar voor!!

Linda

ehm tja ik herken het dus niet ....
Ook al ben ik enorm nieuwsgierig naar de kleine en kan ik in dat opzicht niet wachten tot ik hem/haar in mijn armen zal hebben en zal kunnen bekijken ben ik het hele zwanger zijn nog niet zat.

Het bewegen van de uk in mijn buik, het 'schizofrene' ik ben met zijn tweetjes gevoel... ik vind het heerlijk! Zelfs met de bekkenpijn die het echt wel heel lastig maakt afentoe omdat er ook al 2 rondlopen en naar school moeten kan ik niet zeggen het zat te zijn.

Ben benieuwd hoe lang het bij iedereen nog mag duren!

groetjes,
Marije (38+4)

Hier nog iemand die het ook behoorlijk zat is....................
Ik moet zelf nog 4 dagen, maar wie weet hoeveel er nog bij komen natuurlijk.
Mijn zoontje is met precies 39 weken geboren en ze dachten dat deze ook eerder zou komen......mooi niet dus. De kleine vermaakt zich daar binnen kennelijk erg goed!

Maar ik zou graag weer normaal willen slapen en functioneren! Ik wordt gek vd pijn in me rug en bekken. Loop al een paar weken met voor weeen die me ook een beetje opbreken. En ik zou zo graag weer normaal willen slapen!! Ik zit/lig nu half in bed omdat me heupen vreselijk veel pijn doen.
En ik mis het lekker dollen met me zoontje ook!! Ik wil weer lekker met hem ravotten, iets wat nu gewoon echt niet gaat.

Maar het kan nu nooit meer al te lang duren natuurlijk!!  En dan kunnen we lekker gaan genieten van onze kleintjes!!!

Sterkte allemaal met de laatste loodjes!!!!!!!!

Ja meiden nog ff... tis toch anders he vrij zijn ivm zwangerschapsverlof of gewoon een aantal weken vakantie. Ook heb je op een gegeven moment alles al gedaan wat je kan verzinnen....
Het mag nu komen-gevoel heb ik nog niet echt, maar wel dat ik me wat meer begin te vervelen en wel weer eens een keer lekker wil kunnen doorslapen en zo.

Terug
Bovenaan