ben het zat!!!!

Ben morgen 41 weken precies. Vanmorgen begonnen er weeen en die waren best sterk. Na een pauze van een uurtje begon het weer. Ze kwamen hee snel achter elkaar , vk gebeld maar het bleken indalingsweeen te zijn.....Vorige week was het ook al een dag aan het rommelen en heeft het ook niet doorgezet. Herkenbaar?

Heel herkenbaar hoor dat je het zat bent.
Heb zelf nooit zo lang gelopen de 1e kwam met 36.6 en de 2e met 39.5 weken.
Ik hoop voor je dat het niet lang meer gaat duren.
Sterkte en denk maar zo straks heb je een heerlijk hummeltje.

Liefs wen

Niet leuk dat het 'maar' indalingsweeen zijn!
Lijkt me zowiezo niet leuk om te wachten! Ik was totaal verrast toen ik met 37 weken ging bevallen thuis. Het begon met indalingsweeen, die waren wel te doen. Na 12 uren waren het ontsluitingsweeen, nou die vergeet ik nooit meer......dat heb ik 15 uren lang gehad. Rug, buik- en beenweeen. Niet op te vangen!
Ik hoop voor je dat de ontsluitingsweeen goed te doen zijn! Meestal zijn deze namelijk nog sterker.
Heel veel sterkte en  laat het ons ff weten!

Ik had graag willen zeggen dat er een nieuw wereldburgertje was maar helaas.....geen enkel teken. Maar het is wel een fijn idee dat het niet langer dan een week meer zal duren. Dan zal het er toch echt uitmoeten, alleen hoop ik wel dat het geeeeeeeen ziekenhuis wordt! Dank je wel voor de steun.....

Ik ken het probleem maar al te goed. Ik ben nu 41 weken en een dag. Ik wil graag thuis bevallen maar ga er nu maar van uit dat dat niet meer gaat gebeuren. Konstant heb ik hoop dat het door zet maar nee hoor. Juist van die hoop wordt je gek.  Gelukkig was het vandaag mooi weer en heb ik even gefietst. Binnen zitten wordt je ook gek van en er even tussen uit  was heerlijk. Ook al had ik daarna weer erg last van mijn rug.  Ik wil dat die kleine nu komt!!!!

Ja ik snap precies wat je bedoelt. Ik ga er ook maar vanuit dat het ziekenhuis wordt. Niet omdat ik dat wil maard an kan het alleen maar meevallen als ik wel thuis kan bevallen Het wordt ook met de dag spannender! Eens kijken wat de verloskundige woensdag gaat zeggen ( hopelijk is het niet nodig).....

Ik herken het. Ben ook 41 wkn en de baby wil maar niet komen.

Morgenochtend naar het LUMC, daar word ik gestript. Ben benieuwd of het dan wel op gang komt. Aangezien ik de 1e keer een ks heb gehad, wil de gyn het liefst dat de bevalling op natuurlijke wijze op gang komt ipv met allerlei hulpmiddelen om het litteken van binnen te ontlasten. Ik vind het best, als de baby maar komt!!!!!!

Ik ging er ook al helemaal van uit dat het een ingeleide ziekenhuisbevalling zou worden.
Was met 41 weken al op controle geweest in ziekenhuis voor CTG en echo, maar mocht nog een week thuis afwachten. Met 41w3d gestript door verloskundige. Geen effect...balen dus.
En met 41w6d is m'n dochtertje geboren. Gewoon lekker thuis en in een paar uurtjes tijd. Is me reuze meegevallen allemaal.
Het kan dus wel gewoon nog! Een dag later had ik dus naar het ziekenhuis gemoeten...

Succes met de bevalling en hopelijk mogen jullie ook nog gewoon spontaan thuis bevallen!

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Terug
Bovenaan