Ben het zat

A

Anoniem

Guest
Pffff ik heb er genoeg van. Laat de kleintjes maar komen.
Ik slaap al maanden slecht en vannacht brak ik helemaal.
Gelukkig vandaag bij de gyn geweest en heb dit aangegeven.
Volgens mij zag ze het aan me want ze deed niet moeilijk, ik kreeg meteen 2 slaappillen mee. Dus hopelijk, hopelijk dat ik vannacht ook eens lekker slaap.
Zoals ik me nu voel en dan nog een bevalling moeten doen, ik weet momenteel amper wat links of recht is bij wijze van.
Zit hier te knikkebollen achter de pc maar slapen dat lukt niet (wat zit een mens toch raar in elkaar).
Heb ook steeds vaker harde buiken, gaat vandaag de hele dag door moet ik zeggen. Hopelijk is dit een teken dat de bevalling niet al te lang meer opzich laat wachten.

Ze hebben vanmorgen nog een ctg gemaakt en de kleintjes maken het prima, dus daar hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken.
Tuurlijk zijn we er nog niet maar we gaan van het positieve uit.

Oh lekker om hier ff te klagen, er zijn zeker meerdere van jullie die me begrijpen.

Hele dikke kus van plodder.

Hoi plodder,

hoeveel weken ben jij momenteel??
Ik mag ABSOLUUT niet klagen, ben pas eind december uitgerekend...
Maar brrrrrr, moet wel toegeve dat het voor mijn part mag komen.
Schandalig eigelijk, maar ik kijk er zooooo enorm naar uit!
Kan evengoed volgend jaar komen, maar kan het niet goed aanhoren als ze zeggen: "Mmmm, het kan dan evengoed januari worden?" Dan krijg ik het helemaal e! hehe...

Maar in alle geval, ik wens jouw enorm veel succes, want bij jouw komt het denk ik wel erg dichtbij!!
TOY TOY zou ik zo zegge...

Liefs,
van ons...

HERKENBAAR!!! Ik ben het eigenlijk ook wel een beetje beu! Ik ben ook zo benieuwd naar mijn kleine meid...
Slapen is inderdaad rampzalig en met veel pijn. Ook begint mijn buik nu echt in de weg te zitten! Sokken en schoenen aan doen is een ramp en afdrogen van benen en voeten wil ook niet helemaal meer...
Ik hoop ook dat het niet al te lang meer duurt!

Lieve Plodder,

Kan me helemaal indenken hoe je je voelt.
Mijn buik voelt als een beurse boksbal, ziet er overigens ook niet meer uit.
Slapen gaat gelukkig 's nachts nog wel (6 uurtjes ofzo) maar dat komt omdat ik elke avond een flinke massage krijg waar ik loom van wordt.
Bukken, lopen, zitten, liggen en wat al niet meer, is eigenlijk al niet meer houdbaar.
Veel zuur ed

Maar nog eventjes
Kus en Knuf Bertine

Hi.

dat slapen wens ik iedereen toe, weltrusten.
succes, mag je al bevallen?
eet dan een annanas hart, volgens de boeken wekt het bevallingen op haha.

xxx hugs
martine

Goedemorgen ladies

Martine wat was je nog weer laat op joh?
Nog steeds van die weeën?
Hopelijk heb je wel lekker geslapen vannacht.

Ik ben vandaag 35 weken zwanger van onze tweeling dus opzich is dat al heel netjes, maar eigenlijk is het beter dat ze nog ff blijven zitten.
Het hart van de ananas ja heb ik ook al eens gehoord, maar is toch niet te eten lijkt me!
Ach volgens mij ga je pas bevallen als je kleintjes of je lichaam er aan toe is.
Nou ik ben er wel aan toe!!!!!!!

Dat pilletje vannacht viel nog wel een beetje tegen.
Ben nog een keer of 6 wakker geweest, nog ff beneden geweest voor een bakkie brinta.Weer veel buik/rugpijn gehad vannacht. Soms harde buiken.
Ach allemaal voorbereiding!

Nou suc6 nog allemaaaaaaaal.
Liefs plodder.

nog even volhouden! snap dat je er nu wel genoeg van hebt. hoop dat je aankomende nacht wel heerlijk kunt slapen.

Ja, ik ben het ook zo zat, maar het is idd beter dat de baby's nog even in de veilige omgeving in je buik even wat extra weerstand opbouwen voor de bevalling! En dat zeg ik, ik die elke dag graag wil dat EINDELIJK de baby geboren wordt..........

Dus nog even volhouden, doe rustig aan nu (da's ook beter voor straks) en probeer een beetje te genieten nog (van de rust)......

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan