Ben het zat!

Bah, ik ben het vandaag echt even zat!
Ik was de 21e uitgerekend, en het is nu de 25e. Weet wel dat dat volkomen normaal is, ik weet ook dat het ontzettend goed gaat allemaal en dat ik echt niets te klagen heb. Die dingen wéét ik allemaal, maar ik ben het toch echt even verschrikkelijk zat! Als het er donderdag niet is gaan ze strippen. Vandaag, maandag, voel ik echt nog helemaal niets. Niet anders dan anders, dus voor mijn gevoel kan het nog wel 1,5 week duren. Nog steeds niet lang als je het feitelijk bekijkt, maar ik wil die kleine trappelvoetjes zien, ik wil eraan ruiken, ik wil het vasthouden! En ik wil weer eens lekker ruimte hebben in mijn eigen lijf. Ik heb echt zin in die bevalling, klinkt vast raar maar ik zie er zo naar uit...
Nog meer wachtende dames die dit herkennen en er wel eens doorheen zitten?

dan heb jij nog mazzel dat ze donderdag willen strippen. ik ben vandaag 41 week en bij mij wouden ze volgende week pas kijken of ze iets voor me konden doen. en als uk het dan nog steeds zo goed had als nu wouden ze het misschien nog wel een paar dagen rekken.. dat heb ik gelukkig tegen kunnen houden en nu mag ik vrijdag komen en gaan ze kijken of ik inleidbaar ben.

bibelebonsje ik hoop voor jou dat het lekker doorzet en dat je je kleine in je armen kunt houden! want of we nu 40,41 of 42 week zijn, we wachten op het zelfde!
nog even volhouden meid!

Dat duurt helemaal lang! Goed dat je daar zelf assertief in bent hoor! Ik snap soms niet dat ze zo lang wachten hoor, het is natuurlijk wel nog normaal enzo (binnen de 42 wk grens), maar jvoorbeeld het risico dat de kleintjes in het vruchtwater poepen wordt wel steeds groter...
Je verheugt je er zooo op, ik doe ook nog best veel overdag maar het gaat zo verrekte langzaam...

Helaas nog steeds geen tekenen van een aanstaande bevalling. Zal wel strippen worden morgen (dan 41 wk). Hopen dat het helpt, want ik las ergens dat dat alleen kan als de baarmoedermond al een beetje open staat...

Veel succes in elk geval! We gaan ervoor! Langer dan een week of 2 vanaf nu kan het sowieso niet meer duren, moeten we maar denken :)

zoo herkenbaar! ben zelf 10 dagen later bevallen en heb ook dik 2 weken elke ochtend gedacht bah weer niets! Tja, het komt er uiteindelijk toch wel uit maar naar is het wel, dat afwachten! (mijn eerste was 15 dagen te laat!)

sterkte ermee!

gr Klarie &Ilse

Jeeeetje, 15 dagen?!

Nouja het gaat er natuurlijk om dat het goed gaat met het kindje, maarja...

Vandaag was ik bij de VK, ben gestript, zag er goed uit. Had tot mijn
verbazing al 3 cm ontsluiting, zij heeft daar met de hand 4 van
gemaakt. Verbazing vooral omdat die vrijwel zonder enige
(weeën-)activiteit tot stand zijn gekomen (1e kindje)! Nou scheelt wel enorm in het
werk straks denk ik, want die 4 schijnen het langst te duren. Vliezen
stonden ook op knappen zei ze.

Na het strippen steeds terugkerende harde buiken en wat zeurderig
gevoel erbij, maar sindsdien wel wat afgenomen. Nu dus wachten tot het
doorzet.. Hoop dat het snel komt!

Jolanda, hoe gaat het bij jou? Morgen actie? Heel veel succes!!

hopelijk zet het door!

wij gaan straks weer heen en hopen idd op actie!
vannacht tot 3x toe naar de wc gemoeten om te plassen, wil ik opstaan verlies ik allemaal vocht maar of het nu de vliezen zijn, het blijft niet stromen zeg maar. wel veel slijm (sorry) verlies.
en ook net als jou dat zeurderige gevoel, beetje als menstruatiekramp maar dan nog wel een paar x erger, zakt ook weer weg. weet niet zo goed of ik het ziekenhuis nu eerst moet bellen. we gaan straks maar gewoon.. de spullen staan al in de auto (anders word het ook zo'n uittocht want iedereen weet natuurlijk wat je gaat doen op zo'n moment.
hopelijk kunnen wij ons snel melden met babynieuws! nog even doorzetten!

ben eerst weer thuis.. ze hebben me gestript en had al 2cm dus het begin is er. nu een hele nare buikpijn en af en toe ook flinke kramp.
mocht het niet doorzetten dan word ik morgen ingeleid.

Terug
Bovenaan