ben het zat....

hallo.. zo effe mijn ei kwijt... ik ben het zo zat.. kan niet meer doen wat ik wil doen...
heb last van een onwijs harde buik...zo hard als een voetbal.. sokken en schoenen kan ik niet meer aan vanwege te dikke voeten.... dus koude voeten.. dan maar proberen met een dekentje mijn voeten warm te krijgen.. zitten gaat ook moeilijk maar als ik zit dan zit ik goed... maar wil ik gaan zitten heb ik het gevoel dat er zo'n enorme druk op staat.. van binnen uit... ene dag ben ik volop actief en heb overal zin in.. en ene dag onwijs chagorijnig en moe.. en ik wil zo graag mijn kleine meid in mijn armen vast houden.. en aan de andere kant ben ik doodsbang dat ik zo iets fout doe... vreemd.... en die maagzuur..oohhggggrrrr midden in de nacht om 3 uur wordt ik standaard wakker gemaakt door die oh zo fijne maagzuur... bah.. ben het echt zat... blehg.....

zo hehe... moest het effe kwijt... :p

wat vervelend allemaal zeg! we kunnen elkaar de hand schudden, ben het ook helemaal zat. ben nog steeds zo ziek als een hond, slaap al de hele week maar 3 uurtjes per nacht en ben doodmoe. m'n kop zit vol snot en heb dikke keelpijn. daarbij is m'n zoon ook nog ziek en wil de hele week al niet eten. vanmiddag gaan we naar de dokter want ik kan niet meer verder zo.

heb je iets voor het maagzuur? antagel helpt heel goed, kun je zonder recept krijgen bij de apotheek, kost ongeveer 6 euro. zodra je er last van hebt, slokje antagel achterover en het werkt meteen!

ppppffff, de laatste loodjes.....

tjah maar zal je zien...morgen voel ik mij weer goed.. en die maagzuur ik mag gavison gebruiken van mijn huisarts en verloskundige en ziekenhuis,..
en jahh die laatste loodjes.. oohh.. wat een hel... maar het is het allemaal waard (probeer ik mij zelf maar aan te praten) en bij mij ligt ze gelukkig in de juiste houding maar als ze gaat trappelen met d'r voetjes.. het lijk wel alsof mijn buik het plafond aan raakt... hihh....

succes he

vervelend zeg!! Dan heb ik het hier maar makkelijk...
Wel veel last van maagzuur, heb hier ook gaviscon voor. Dit werkt erg goed, en 's nachts als ik wakker wordt, een pilletje en ik slaap weer verder..
Heb ook van die dikke voeten, heb nu wollen sokken zonder naden, die ik nog aankan, en ik heb warme voeten. Als ik naar buiten ga, doe ik mijn slippers aan.. (of de slippers van mijn vriend met die wollen sokken gewoon nog aan, hihi)
Verder geen kwaaltjes hier, ben lekker dingetjes voor mezelf aan het doen, alles rustig aan en op z'n gemakkie... Maak het jezelf zo makkelijk mogelijk hoor..
Nog ffies doorbijten, dan zijn onze kleintjes er!!!

volgens mij heeft iedereen hier wel last van heb nu ook weer drie nachten slecht geslapen en dan hoop je dat het snel achter de rug is, en heb je weer een goeie dag dan maakt het niks uit dat de kleine nog blijft zitten .
Ik heb ook last van maagzuur en neem altijd voor het slapen gaan antagel in en het werkt super .
we moeten nog even door zetten .
gr evelien

nou inderdaad... maar komt allemaal wel goed..
alhoewel mijn kleine meid al vanaf 11 uur volop aan het rommelen is.. dus ik ga nu gewoon wel zien hoe of wat.. en ja nou een lekkere warme douche en een lekkere rugmassage van mijn vriend heeft al een hoop verlicht...
alleen ik heb een vreemd gevoel om de nacht in te gaan... beetje vreemd gevoel zovan er gaat iets gebeuren.. (had ik ook toen de airbags van mijn vriend zijn auto gepikt werden... ) dus wie weet...

Terug
Bovenaan