ben het zat!

Hoi allemaal,
Ben nu 36 wkn en 3 dagen en ben het zat aan t worden. Mn buik is in een paar weken tijd superzwaar geworden en zit me echt in de weg. Ik slaap al maanden slecht door maagzuur en steeds naar toilet moeten en nu met die warmte zijn mn benen en voeten zo opgezwollen dat ze steeds pijn doen. Verder verveel ik me te pletter, want alles wat ik graag zou willen doen (huishouden,winkelen, vrienden bezoeken) is gewoon te zwaar... ik loop nu bij de gyneacoloog, omdat mn bloeddruk te hoog was en weet nu in elk geval dat ik niet langer door hoef te lopen dan 40 wkn, dus dat is een geruststelling. Toch hoop ik dat onze kleine er voor kiest om nog wat eerder te komen. Daar zou ik erg blij mee zijn. Volgens mij heb ik sinds gisteren wel iets van indalingsweeen ( en kleine steekjes hoog in mn vagina) maarja dat zegt nog niks over hoe snel de bevalling komt toch? Anyway, ik wilde gewoon even klagen en mn hart luchten en wens jullie ook allemaal sterkte met deze laatste zware loodjes. Xxx

Als je indalingsweeen hebt, wordt je buik straks wat minder en het maagzuur gaat een heel eind over. Dus dat zou wel even fijn zijn voor je. Helaas is er inderdaad niks over te zeggen hoelang het nog zal duren. Heel veel sterkte meid en uiterlijk nog 3,5 week. (wel gewoon klagen bij de gyn. Ik heb nooit geklaagd tot afgelopen donderdag en hij ging gelijk tot actie over hahahah)

Als die kleine eenmaal lager zit, dan is het weer iets beter te doen. Alleen het vele naar de wc gaan blijft wel ff. Ik ben 35+6, dus we schelen niet zo heel veel.
Hou vol!!

Terug
Bovenaan