Ben het zo beu!!

A

Anoniem

Guest
Die klote buik/baarmoeder!! Ik sta gewoon op het punt om te zeggen dat ze de hele handel er uit mogen halen!

Sinds eergisteren vloei ik veel, heel veel, zit nu opde helft van mijn cyclus. Maar dat vloeien is het ergste niet! Ik heb weer zo veel pijn in mijn buik, net nu Jorg in Polen zit, k*tzooi!!

Ook koorst gehad. Gisterenmiddag toch maar de ha-post gebeld. Kon komen en gelukkig was het mijn eigen huisarts! Ze heeft mij weer helemaal binnestebuiten gekeerd, urine nagekeken etc. Moest morgen op de praktijk bloed komen prikken.

De hele nacht nog meer pijn gehad en Lyanne sliep ook slecht, heel veel huilen, kiesjes komen door denk ik. Vanmorgen bloed geprikt en om 16:00 mag ik bellen voor de uitslag. Toenik op sond, had ik zo veel pijn, het leek wel of er 20 doktoren daar beneden bezig waren geweest. Ik ben er het moment zo klaar mee!

Sorry, moest het even kwijt!

Groetjes, Marieke

Ah Marieke, wat erg voor je zeg! En dan moet je het ook nog even doen zonder arm om je schouder.... Komt je man snel weer thuis?

Hopelijk brengt vandaag ook goed nieuws (baan en auto) en knappen jij en je meisje snel weer op.

Sterkte, Susan

Heej Marieke,

Oh echt vervelend zeg! En zoals ik lees heb je hier vaker last van pff.
Er zijn ook medicijnen speciaal voor bij menstruatie pijnen.. misschien is dat iets?
Maar hopelijk komt er  iets uit de uitslagen van vanmiddag zodat je zeker weet of er 'echt' iets is en zo ja .. wat er is.
En anders lekker een warm badje of een kruik,   hopen chocola, en in je pyama op de bank met die lieve Lyanne dicht tegen je aan.

Liefs Kirsten mv Tyche

Jorg komt vanavond laat thuis, hijis nu onderweg.Hij belt wel vaak om te vragen hoe het gaat en neemt lekkers mee zei hij. De vorige keer toen hij in Polen was, had hij de lekkerste chocolade ooit meegenomen, ik hoop nu weer!!

Het zijn geen menstruatiepijnen, was het maar zo, die zijn zo weer weg. Het zijn steken, net of iemand een breinaald in je buik steekt.

Om 16:00 weten we meer.

Groetjes, Marieke

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Hopelijk heb je vanmiddag duidelijkheid. Sterkte.

Groetjes,
Nelly.

He wat naar Marieke! Sterkte meid. Heb je iemand in de buurt wonen die even op Lyanne kan passen zodat je even goed kan rusten?
Liefs en een dikke knuffel
Esther
we horen het straks wel!

En hoe was de uitslag?
Heel erg voor je! Gelukkig is Jorg bijna thuis! Heel veel sterkte!
Liefs NElleke

Dat is echt vervelend zeg! Hopelijk kunnen ze er snel wat aan doen!
Wat is de uitslag?
Sterkte meid!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan