ben het zo zat he

dag dames

ik moet even van me af schrijven.

ik ben het echt zo beu,elke maand weer wachten.ben je eindelijk zwanger na een jaar gaat het mis..
en dan ben ik nog 2 dagen te vroeg ongi geworden [beter te vroeg als te laat] ik denk dat het mischien nog door de miskraam komt ik weet het niet.maar een ding weet ik wel..ik wordt het echt zat..ik wil ook zo graag en ik weet ik moet niet verwachten dat het na de miskraam weer raak is,maar je hoopt er toch op..

nou dat was het weer.

liefs maantje

He maantje,

Snap je heel goed dat je baalt steeds als die rode duivels weer komen.
Maar denk eraan als jouw lichaam er klaar voor is komt het wel weer goed.
Mijn vk zei de meeeste vrouwen zijn na 4mnd weer zwanger.Nou ze had gelijk bij mij
ben na 4mnd weer zwanger dus geef de moed niet.
Zal flink voor je  dat het goed komt. Geef niet op!

Groetjes astrid

Hoi Maantje,

Ik begrijp je ook heel goed hoor! Toen het bij ons mis ging zei de verloskundige dat we een maand moesten wachten tot het licht weer op groen zou staan. Ik dacht:"Ja, hoor, maar niet voor mij!" Ik wil zo snel mogelijk dat fijne gevoel weer terug!!! Het zwanger zijn.. Inmiddels ook ongi geweest dus nu staat het licht officieel weer op groen.. Maar gissen hoe mijn cyclus er nu uit ziet. Heb het maar zo goed en ruim mogelijk uitgerekent dus dat betekent aan het eind van volgende week weer klussen. Hopen dat vriendje daar ook voor in de stemming is... zijn momenteel aan het verbouwen en we zijn echt aan vakantie toe!! en vriendje houdt niet zo van 'moeten'... Maar wil gelukkig ook dat ik weer snel zwanger wordt dus we doen ons best!.

Hou je taai.

Kuffel Ineke

Hi Maantje,

Kan me goed voorstellen hoor hoe je je voelt. Het is makkelijker gezegd dan gedaan maar geef je lichaam de kans om zich voor te bereiden op een nieuwe zwangerschap. Al ik weet ook dat die eerste menstruatie na mijn mk me ook weer zo'n opdonder gaf. Ik had daarna wel heel veel geluk en in de tweede ronde was het bij mij raak, al duurde mijn twee cycli bij elkaar 15 weken (hoe bedoel je  lang)  Meid, ik hoop dat je hierna 9 maanden niet meer ongesteld wordt.

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan