ben het zo zat..

pff kan niet meer. ben het zo zat. kan wel janken. alles is teveel. ben moe. gister hele dag diaree gehad met als gevolg alleen maar harde buiken en af een toe een paar weeen. nu vanmorgen zeker wer 4 harde buiken gehad. alles doet zeer.. en me huishouden blijft ok maar doorgaan wassen strijken rotzooi opruimen. heb r weer een in bed gepist.. ohh ken techt ff niet hebben. en moet kook nog een week hoop niet dat het de hele week zo blijft want dan kunnen ze me opvegen.. sorry voor het geklaag maar het zit me nu zo hoog..

Hoi meid, wat vervelend voor je. Ik kan het me helemaal voorstellen dat je er zo klaar mee bent.. Die laatste loodjes zijn zo lastig! Zeker als je overal pijntjes en kwaaltjes heb...word je gek van!

Ik hoop voor je dat je gauw je kleintje in je armen hebt en dat je kan gaan genieten.

Heel veel succes en sterkte nog even. Hou vol!

Liefs marit

Heeeeey,

Wat ongelovelijk kl*** dat je jezelf zo voelt he. En je klaag helemaal niet hoor. Heel herkenbaar hier ook nog steeds niets aan de hand terwijl ik 2 geleden al bevallen had kunnen zijn. Wordt er ook knettergek van nu ook last van vocht etc etc. Hopelijk zijn ook wij nu snel aan de beurt!

Sterkte nog ff. Liefs RH

Ik begint nu ook wel zat te raken,past geen ene broek meer(alleen zwarte leggiings met jurkes en tuniekjes,maar wil met dit weer vrolijke kleurtjes aan.
met lopen constant harde buiken en kom bijna niet vooruit maar moet toch dochter op school brengen(blijf 2 x per week op school eten,anders trek ik het ook niet)en ben gewoon super benieuwd naar ons kindje,en heb zin in mn kraamweekje ben er gewoon aan toe!huishouden is hier ook nooit klaar maar dat heb je gewoon met kinders die maken in no time alles weer vies voor je.zeker onze kleine doerak van 1,5 met zn snotneusjes en vieze handjes....maarja zo blijven we bezig en gaat de tijd lekker snel haha...we moeten er het beste van maken daarom ga ik nu lekker in de tuin zitten met de ouders van nu,(zoontje slaapt)straks nog even dweilen pfft...........wou dak eens een dag niks hoefde te doen....

liefs jootje

Ja das nou precies wat ik bedoelde, heb je alles opgeruimd kan je weer opnieuw beginnen! Ik ben het ook spuugzat, kom op meid, je kan het, nog een weekje en hopelijk eerder!! Knuffel!

Terug
Bovenaan