Ben hier illegaal

Dag allemaal!
Ik ben van het mei-forum en dus illegaal hier...
Maar ik wilde weer even een kijkje in de toekomst nemen...
Het lijkt erop dat het grootste deel van jullie kindjes al doorslaapt, vanaf wanneer begonnen ze dat te doen?

Ik ga weer snel terug naar mijn eigen maand, alvast bedankt!

Natalie

hoi hoi

Mijn dochtertje is nu bijna 12 weken en slaapt pas sinds een week of 2 echt goed door, tenzij ze een keer minder gedronken heeft dan komt ze eerder maar dan is het nog 05.00 uur geweest.

Het verschilt heel erg het doorslapen, mijn zus haar oudste sliep al door vanaf dag 1 en haar jongste deed er wel een paar weken over ;)

Hoi Eilatan,

Ik was in April uitgerekend maar pas bevallen op 13 mei, dus eigenlijk hoor ik bij jullie thuis. Maar Feline krijgt 's avonds om 22.00 uur laatste borstvoeding en komt dan tussen 4.30 a 5.30 ongeveer. En met een enkele uitzondering om 6.00 uur. Maar ze is nu dus nog maar 7 weken dus vind het al erg knap van haar.

Mijn zoontje is 11 weken en slaapt sinds 4 nachten door. De laatste voeding is tussen 23 en 24 uur en dan komt hij tussen 5 en 6 uur weer. Denk dat de mama van Kirsten wel gelijk heeft dat ze lichamelijk er aan toe moeten zijn. Stevigere baby's kunnen denk ik eerder meer voeding tot zich nemen en dus langer zonder voeding. Kan er ook giga naast zitten hoor. Ben maar een leek!

Groetjes!

ik denk dat je daar wel gelijk in kunt hebben. jesse is een vrij stevige baby die al aan zijn max zit met de flessen. ik maak hem altijd savonds rond half 11 wakker en als hij zichzelf smorgens om 6.45 nog niet heeft gemeld dan maak ik hem wakker voor zijn eerste fles. anders komt hij niet aan zijn 5 flessen op 1 dag. jesse sliep al vanaf week 3 savonds van 23u tot 5u en hij ouder hij werd hoe beter hij door sliep.

Ik ben met Mick nog niet zo lang geleden op de fles overgestapt. Ik kreeg dus ook van cb te horen dat hij binnenkort al wel door zou slapen. Met de geboorte woog hij 4410 gr, op zes weken 5,3 kilo.
Hij drinkt nog heel wisselend en slaapt dus ook nog heel wisselend.
Ik merk wel dat, als hij het overdag heeft "gered" aan de hoeveelheid voeding te komen die hij "officieel" zo'n beetje nodig heeft, hij ineens langer slaapt, maar dan van 21u tot 4. Er zit geen ritme in zijn flessen, behalve dan zijn ritme. Het verschilt nu dus nogal eens. Ik hou niet van dat rekken enzo, dus ik volg hem maar gewoon sinds de afgelopen dagen.

Mijn bv verliep nogal moeizaam en ik merk dat ik nu de kracht heb om hem ook te volgen, ben toch geen uren meer bezig.

Bedankt voor de reacties!

Natalie

Terug
Bovenaan