Ben hier ook begonnen...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik dacht laat ik weer eens   op dit forum kijken...hier is het voor mij ook allemaal begonnen eind 2004....na het lezen van jullie verhalen kwamen bij mij de herinneringen ook weer naar boven...ik vond het ook zo heerlijk om hier je verhaal kwijt te kunnen...

Na een paar maanden werd bij mij ontdekt dat ik geen eisprong had en na 3 kuren clomid was ik in verwachting...en na 13 weken kregen wij te horen dat het een tweeling was...wat een geluk!!

En nu....zijn onze meisjes alweer 1 jaar geworden!!

Ik wil iedereen heel plezier en geluk wensen....en hopelijk mogen jullie dit wonder allemaal meemaken!

Heel veel liefs,

moi

Hoi Moi,

alweer een jaar wat gaat de tijd dan snel, hè. fijn dat alles zo goed gegaan is.

Ik ben hier ook af en toe aan het buurten geweest, nadat ik zwanger was geworden, over een maand is Rico ook alweer een jaar.
We hebben besloten om het nog één keer te proberen, ik heb altijd gezegd 'niet meer na mijn 40e' dat betekent dat ik nog 2 rondes de tijd heb, haha.
Anders beval ik op mijn 40e.

Jeanette1

Lieve Moi,

Ik ben hier ook nog steeds alleen ik ben hier ook nog niet weggeweest !!!!
Wij zijn nog steeds aan het klussen voor onze eerste. Misschien, als je een
berichtje van mij hebt gelezen, weet  je dat wij al weer een tijdje bij de gyn lopen.
Morgenvroeg heb ik mijn tweede inseminatie.  En dan  is het eerst weer afwachten of  
ik weer ongi word of niet. Hoop het nu eindelijk een keer niet !!!! Word er zo langzamerhand wel een beetje gek  van !!!!! We zullen wel weer zien !!!!

Alles goed verder met jullie ???? Jeetje, jullie meiden  alweer een jaar !!!! Wat gaat dat snel !!!! Ja, als je ouder word dan gaat de tijd zowieso veel sneller vind ik dan dat je nog  
onbezorgd kind mag zijn !!!!!  

Dikke knuffel van Biaggi

P.S. Van harte gefeliciteerd met  jullie meiden !!!!!  

Hoi Biaggi,

Ik las inderdaad net je berichtje eerder op het forum....ik ga onwijs hard voor jullie duimen!!! Als je kinderen hebt gaat een jaar idd erg snel...maar ik weet nog toen ik in verwachtig wilde raken...de weken voorbij kropen vooral als je op je nod zit te wachten!    

Ik hou je in de gaten op dit forum!!

Met ons gaat alles prima....het is een druk jaar geweest en de meiden groeien als kool!!

Heel veel geluk,

Liefs, Moi xxx

Terug
Bovenaan