ben idd zwanger

Hoi Dames,

Ik ben vandaag voor een echo geweest in het ziekenhuis. Ik blijk al negen weken zwanger te zijn. Ik kan mijn geluk bijna niet op. We zijn hier echt heel erg blij mee. Ik heb geen menstruatie meer gehad na de curetage. Voel me goed maar vind het ook nog heel erg spannend. Heb over twee weken weer een echo om te kijken of alles nog goed gaat.

Groetjes Astrid

Hoi Astrid

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Wat mooi dat het allemaal snel weer is gegaan.
Had je niet door dat je weer zwanger zou kunnen
zijn omdat je al negen weken blijkt te zijn?Had je
de  vorige keer al snel een miskraam of laat?Ik hoop
dat alles deze keer voorspoedig verloopt maar je
bent al een eind op weg dus heb vertrouwen.

Groetjes anita

Hoi Astrid,

Van harte zeg! Wat een verrassing lijkt me dat.  Je schijnt inderdaad meteen weer zwanger te kunnen raken na een miskaam. Maar als je het niet verwacht dan heb je die  9 weken  mooi kado gekregen.
Geniet er maar lekker van. En laat je niet teveel afleiden door alle dingen die mis kunnen gaan. Meestal gaat het nl gewoon heel goed.

Groetjes Empe

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reactie. Ik had wel een vermoeden zwanger te zijn maar omdat de "deskundige" het er niet over een leken tot wanneer de hormonen van de vorige zwangerschap in mijn lijf konden zitten heb ik even gewacht met naar de dokter te gaan. Ik heb geprobeerd en een aantal weken niet al te veel mee bezig te zijn. Best lastig hoor maar uit eindelijk is het wachten beloond. We proberen vertrouwen te hebben en het voelt ook goed. Met 11 weken heb ik een tweede echo om te kijken of alles nog goed gaat. Vorige keer kwamen we er pas achter na 12 weken dat het met 10 a 11 weken al niet meer goed was.

Groetjes Astrid

hoi astrid

Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat fijn voor je en dat je ook al 9 weken bent.

Maar ik heb even een vraag aan jouw, want na hoeveel weken was het hcg hormoon uit jouw lichaam, weet je dat nog. En hoelang was je al zwanger toen je een miskraam kreeg.

Graag hoor ik weer van je

En genieten van je zwangerschap he

Groet vanMira  

Terug
Bovenaan