We hebben veel gezeur met onze buren. Het botert totaal niet al vanaf het begin. Nu is onze buurvrouw zeer geïrriteerd, omdat onze dochter van bijna 20 maanden buiten huilde dit weekend. Het mens lag toen ziek in bed. Zelf word ik erg boos hiervan. Kids mogen buiten spelen, kids huilen en schreeuwen af en toe, zeker als ze hun zin niet krijgen. En ik sleep ze echt niet meteen naar binnen na elk huiltje of gilletje. En het is vervelend voor haar dat ze ziek is, maar als haar zoon nog geen 2u daarvoor luide muziek aan het draaien is waar wij ook ongewenst van mee moeten genieten, dan snap ik niks van haar boosheid. Ze vindt onze kids slecht opgevoed en die van haar gilden en brulden nooit (buiten). Nee, die zijn 14+ en staan om 10u's avonds buiten met een bal te gooien, waarbij er geregeld een auto wordt geraakt. Ze spelen drums en draaien luide muziek. Hun ouders installeren een kachel nog geen 3 meter hun huis, waardoor de rook in onze slaapkamers waait. We wonen in een standaard rijtjeshuis. Of de vuurkorf gaat weer aan. Regelmatig hebben wij (en onze andere buren zo nu en dan ook) overlast van ze. Het mens is kleuterjuf en beweert dol te zijn op kinderen. Ik wrd er gewoon zo boos om dat iemand beweert dt we onze kids slecht opvoeden omda ze buiten brullen en gillen. Moet ik ze tot stilte manen? Voel er weinig voor, maakt me dat aso?
Bedankt voor jullie mening!
Bedankt voor jullie mening!