Ben ik dan toch zwanger??

<p>Hi,</p>Wij zijn nu ruim een jaar bezig om zwanger te raken van een klein wondertje. Nu heb ik eigenlijk altijd een steevast cyclus, alleen deze maand was ik 2 dagen overtijd. Wij hebben toen een test gedaan waar helaas niet zwanger uit kwam. De dag er op werd ik ook ongesteld. Alleen waar ik normaal altijd 7 dagen ongesteld ben is het nu einde van dag 2 helemaal over.. Dag 1 was wel redelijk heftig en dag 2 naarmate de dag vorderde werd het steeds minder. Kan dit dan wat ze noemen een innestelingbloeding zijn? Kan ik toch zwanger zijn en dat dit bij de test nog niet gemeten kon worden? 

Ik denk zelf dat de innestelings bloeding minder is. Maar er zijn situaties waarin er wel een bloeding is en je toch zwanger ben. Ik zou morgenochtend gewoon nog een test doen voor de zekerheid.
?

Het zou kunnen hoor. Als je bijvoorbeeld een late innesteling hebt gehad kan er nu nog te weinig hcg in je lichaam zitten. Bij mij wisselde de heftigheid van een innestelingsbloeding heel erg. Soms was het alleen maar oud bruin en minimaal en soms had ik best wel even een dagje wat heviger bloed verlies. Inderdaad morgenochtend nog eens een testje doen. Met welke test heb je het gedaan? Hou er rekening mee dat bijv clear blue best veel hcg nodig heeft en dus niet zo gevoelig is. Die geven wel vaker negatief aan terwijl bijv Kruidvat 2v5, Action en Sensitest allang een positieve test geven.

Terug
Bovenaan