Ben ik dan toch zwanger?

A

Anoniem

Guest
Beste meiden,

Ik heb een vraagje ik twijfel heel erg.
Ik ben nu 5 dagen over tijd, en heb hele erge gevoelige/pijnlijke tepels en ben onwijs misselijk ik spuug nog net niet.
Ook ben ik moe en ga ik regelmatig naar het toilet.. Mijn buikje is ook al opgezet..
Ben nu 5dagen overtijd en nog steeds niet ongi..
Begin sept had ik een test gedaan die was negatief..
Zou het dan nu wel? Zou ik nu zwanger zijn?

Liefss

Hai meid,

Bedoel je nou begin Sept of Okt? Als ik zo je symptomen bekijk dan zou ik denk dat je indd zwanger bent! Ik zou er vandaag of morgen nog een testje tegenaan gooien hoor! :) Heb je wel elke maand een regelmatige cyclus?

Succes, ik duim voor je!! Liefs Lynn

Begin sept heb ik getest en die was negatief, ik wil alleen geen test halen omdat ik bang ben weer negatief te zien..
Juli en aug ben ik gewoon ongesteld geweest (25 aug) en de maand sept tot nu nog steeds niet..
Word gek van de misselijkheid zeg... En mijn tepels doen erg zeer hihi.
Ook heb ik zo'n online test gedaan om te kijken wat daar uit zou komen en er staat dat ik sympthonen er van heb en misschien zwanger ben...
Spannend allemaal!!

Liefs

Zeker spannend meid!! Ik vind het knap van je dat je nog zo lang wacht met een test! ;-) Ik begrijp dat je angst hebt voor een negatieve uitslag maar aan je symptomen te zien denk ik wel dat je positief test.
Wanneer wil je wel gaan testen?

Succes! Liefs

Ja het liefst wil ik vandaag nog testen!!
Denk dat ik dat ook maar gaat doen..
En dan maar duimen dat het dit keer wel positief is, en het lijkt mij ook door m'n symptomen en toch al een tijdje overtijd...
Bedankt voor je reactie!
Liefs!

Graag gedaan hoor! Ben zelf 1 dag overtijd en had vanochtend een negatieve test en helemaal geen symptomen dus ik begrijp je onzekerheid en je angst.
Laat je het nog even weten als je hebt getest?

Heey meid...

zou inderdaad nog een test ertegen aan gooien en anders even de huisarts bellen....
Zal in ieder geval voor je duimen dat ie positief is...

liefs

Gewoon een test kopen bij mij eerst na 5 dagen overtijd negatief en 10 dagen dikke positieve test haha

Liefs en succes

Terug
Bovenaan