ben ik dan zwanger???

A

Anoniem

Guest
Hallo, Ik moet gisteren ongesteld worden dus ik ben een dag overtijd.. maar ik heb toch vorige week test gedaan want ik heb last van mijn buik pijn en ook gevoelig tempel maar geen misselijkheid hoor.. maar bleekt dat nagatief dus geen zwanger dus maar vandaag kreeg ik opeens zo buikpijn ... hoe lang moet overtijd dan kan ik weer test doen???? we zijn bezig met eerste baby.. na onze eerste maand zijn we bezig dus afwachten of het lukt...

heey meis.
nou ik deed eergister ook een test,negatief.
maar ik had de dag ervoor hele zere borsten en tepels,gewoon branden en steken deden ze,en een paar dagen daarvoor ook al.
en ik heb een opgeblazen gevoel in mijn buik.
en ik kon normaal sochtend gewoon lang op mijn bed blijven liggen,maar nu moet ik elke ochtend als ik wakker word gelijk heeel erg nodig plassen.
afijn,ik ben nu 3 dagen overtijd en ik ga denk ik vrijdag een tweede test doen,want het kan dus zo zijn dat je nog niet voldoende hcg in je hebt.
meer meiden hier hadden dit,en zijn nu zwanger.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.
ik zou zeggen wacht nog een paar dagen af,en ben je dan nog niet ongi,test dan weer een keertje.
succes he!!!en ik duim voor je mee.
xx moniek,(1e kindje, eind 2e ronde,3 dagen overtijd)

dank je wel.. ik ben toch net ongi pff dus we proberen naar tweede ronde en ik hoop dat je zwanger wordt... ik wens je succes.. en het was onze eerste poging voor onze straks eerste kind hihi.

heey
oh eerste ronde?
oh joh hier raken de meeste daarna pas in verwachting hoor!!
2e ronde dubbele kansen hihi
veel succes en bedankt dat je voor me meehoopt
rond je eisprong begin ik voor je te duimen hahah  
xx moniek

ja ik hoop het ook,ach ik blijf lekker postief denken voor ronde twee hihi

Maar ik hoor vaak als je ongi over is... na paar dagen pas ben je vruchtbaar he??

ja klopt.
moet je anders ff naar www.zwangerschapspagina.nl gaan,daar kan je met de calculator ongeveer zien wanneer je het meest vruchtbaar ben.
Een aanradertje!!!
succes he xx moniek

hartstikke erg bedankt hihi....heb jij nog test gedaan?? of ben je nog niet ongi?? hopenlijk ben je nog niet ongi...

Terug
Bovenaan