Ben ik de enige die geen seks meer durft te hebben?

A

Anoniem

Guest
Nu de discussies ook steeds over seks gaan, hier ook even een reactie van mij. Ik ben het zwanger zijn intussen behoorlijk zat en zou dus graag iets doen om het op te wekken. Seks zou dus een mogelijkheid zijn. Het is bij ons echt al maanden geleden dat we het gedaan hebben, erg sneu voor mijn mannetje, maar ik had er echt geen puf voor. Op dit moment wel weer zin, maar nu durf ik niet meer! Ik heb elke dag best wat afscheiding en denk ook wel dat het afscheiding is, maar het schiet steeds door mijn hoofd dat het ook best vruchtwater kan zijn. Je hoort tenslotte wel eens over een klein scheurtje in de vliezen. Eergisteren verloor ik ook best wat slijm toen ik naar het toilet ging, waarschijnlijk dus een gedeelte van de slijmprop. Ben nu dus bang voor infectiegevaar als ik toch seks zou hebben. Waarschijnlijk bang voor niets, want zo'n vaart zal het niet lopen, maar het spookt toch steeds door mijn hoofd. Heb nu besloten dat we maar gewoon nog even geduld moeten hebben voor we het weer kunnen doen, wat zijn tenslotte een paar maanden op een mensenleven?

Groetjes Nathalie 39 -1

Als je zeker wilt weten of het wel of niet kwaad kan, dan zou ik je VK vragen. Natuurlijk geeft het niks als je er geen zin in hebt, of niet durft. Ik moet zeggen dat wij het ook veeel minder vaak doen. Maar gister vroeg ik nog of hij dat niet erg vond, en hij vind het prima zo. Je moet ook maar net een fijne houding kunnen aannemen.

Onze baby trekt zich blijkbaar niks aan van onze "acties" want ik heb de hele nacht geen gerommel gevoeld. Haha.... het komt dus echt, als het er zelf klaar voor is!

Groetjes, Mirjam (38+1)

Mijn arme man heeft ook al maanden geen sex gehad hoor, maar zoals mijn VK zegt, je kunt ook zorgen dat hij op andere manieren aan zijn trekken komt. Alleen de laatste weken hebben we het twee keer gedaan omdat ik hoopte dat het de weeen op zou wekken (geen resultaat), maar ik heb ook begrepen dat je het echt niet meer mag doen als je ontsluiting hebt of vruchtwater verliest. Als je daar over twijfelt zou ik het dus zeker niet doen.

Ook ik zit er eigenlijk niet meer op te wachten. De laatste keer was zo'n twee weken geleden en daarvoor was het nog wel wekelijks, dus wat dat betreft heeft m'n mannetje niet echt te klagen.
Maar het werd toch minder prettig en nu durf ik ook niet meer zo goed. Maar ik zeg al een paar dagen dat we  t vanavond maar eens moeten proberen, want ik ben nu precies 37 wk! Dus wie weet...

Grts, daantje

Hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag sex gehad, was heel vreemd want (even rare praat, dus....) hij ging er niet helemaal in. Van binnen kon hij niet zo diep, er zat iets in de weg. Baarmoeder???? Ik weet het ook niet, dus misschien dat ik het vrijdag ff aan de gyn vraag.
Was trouwens echt niet fijn, dus mijn man moet zich maar inhouden. maar hij vond het zelf ook niet echt alles afgelopen zaterdag, dus ik denk dat ik hem voorlopig niet meer horen zal (haha).

groetjes Petra

ps er zijn toch ook wel andere methodes om je mannetje een handje te helpen, dus...

Ik heb dan geen partner, dus ook geen sex maar bij de vorige zwangerschap hadden we rond deze tijd de activiteiten ook al gestaakt geloof ik. Als je je er niet prettig bij voelt moet je het gewoon niet doen!

Hier nog 1 die al heel lang geen sex heeft gehad... Ik wil geen gefriemel aan mijn lijf, en   de laatste keer was de kleine meid actief... en dat vond ik echtniet prettig!! Net of ze mee zat te kijken ( zo voelde het) En nu het idee dat mijn vriend tegen mijn baarmoeder aankomt, waar mijn meissie in zit... nee ik kan het echt   niet op brengen!

Terug
Bovenaan