A
Anoniem
Guest
Nu de discussies ook steeds over seks gaan, hier ook even een reactie van mij. Ik ben het zwanger zijn intussen behoorlijk zat en zou dus graag iets doen om het op te wekken. Seks zou dus een mogelijkheid zijn. Het is bij ons echt al maanden geleden dat we het gedaan hebben, erg sneu voor mijn mannetje, maar ik had er echt geen puf voor. Op dit moment wel weer zin, maar nu durf ik niet meer! Ik heb elke dag best wat afscheiding en denk ook wel dat het afscheiding is, maar het schiet steeds door mijn hoofd dat het ook best vruchtwater kan zijn. Je hoort tenslotte wel eens over een klein scheurtje in de vliezen. Eergisteren verloor ik ook best wat slijm toen ik naar het toilet ging, waarschijnlijk dus een gedeelte van de slijmprop. Ben nu dus bang voor infectiegevaar als ik toch seks zou hebben. Waarschijnlijk bang voor niets, want zo'n vaart zal het niet lopen, maar het spookt toch steeds door mijn hoofd. Heb nu besloten dat we maar gewoon nog even geduld moeten hebben voor we het weer kunnen doen, wat zijn tenslotte een paar maanden op een mensenleven?
Groetjes Nathalie 39 -1
Groetjes Nathalie 39 -1