Ben ik de enige die het niet wil weten......

Dag meiden,

Ik vroeg me af zijn er nog meer meiden die het geslacht van hun aanstaande hummel niet willen weten? Soms lijkt het wel alsof ik (wij) de enige ben (zijn) die het niet willen weten. En het lijkt wel alsof ik me moet gaan verdedigen dat we het niet willen weten.
Ik vind het namelijk erg leuk om de verassing pas te ontdekken als de baby geboren wordt.

Groet Froukje

Hi Froukje,
Dat is toch ieders eigen beslissing?
Verdedigen hoeft niet lijkt mij! Ik vind het wel onwijs leuk om te weten wat het wordt, maar dat is mss ook omdat het onze eerste wordt!

Nee hoor niet iedereen wil het weten. Iig dat had ik bij mijn eerste ook, wilde het echt niet weten. Had ook niet de 12 wken en de 20 wken echo gedaan... Omdat het kindje wat het maar ook is.... jongen/meid/gehandicapt enz... erg gewenst was. Maar helaas zag ik met een spoed opname met 20 weken dat het een jongentje was, zelf gezien op de echo. En die persoon zei ook verder dat alles goed met kindje was... tja...

Nu wil ik het echt wel weten. Omdat het me achteraf dus wel makkelijk was om te weten wat het wordt. Ik ben ook een alleenstaande moeder met straks 2 kleine kindjes dus wil ook weten of alles wel goed is met de kleine.. .dan ook maar gelijk het geslacht.

Maar ik snap je echt wel!

wij willen het nu wel weten!
bij onze eerste wilde ik het niet weten, en mijn man wel....
bij de 20 weken echo konden ze het niet zien...ik achteraf blij!
toch wel spannend om het niet te weten maar nu wil ik het zeker wel weten, makkelijker shoppen ;)
hoef ik niet alles zo neutraal te houden!

maar ieder zijn eigen keus natuurlijk!!!!

Wij willen het ook niet weten.
Ongetwijfeld dat er mensen zijn die het blijven vragen in de hoop dat je het wel weet en je een keer verspreekt. Nou, dan kunnen ze lang blijven vragen, want als je het echt niet weet, kan je het ook moeilijk vertellen.

Terug
Bovenaan