Ben ik de enige met NOD 23 november?

A

Anoniem

Guest
Heej dames,

Nou een weekje eigenlijk niet zo actief geweest op het forum omdat de Rode Duivels er waren. Die zijn nu verdwenen, dus nu komen de klusdagen weer...haha

Heb mijn mannetje maar vast vertelt dat rond de 9e november er flink geklust gaat worden, laat dat nou net doordeweekse dagen zijn, en dan is hij meestal nooit thuis (vrachtwagenchauffeur).
Dus dat wordt vast in voren klussen (aangezien het mannelijke goedje twee dagen "houdbaar" is).

Ik zag op de NOD-lijsten dat ik de enige ben op 23 november? Vorige NOD waren we met meerdere tegelijk, maar nu ikke alleen? Niemand op 22 en 24 november?

Als er dames zijn die met mij samen naar die dagen toe wil forummen???
De dagen zijn zo lang, en hier is er genoeg te kletsen!

Gr. WY2006

Hoi,

Nou mijn NOD is niet 23 november maar was gisteren, vandaag getest maar niks dus nog maar even afwachten. Heel veel succes met wachten, duurt altijd mega lang !! Voor een praatje ben ik ook altijd in dus wie weet tot schrijfs.

Groetjes, Vlinder.

hoi WY

Mijn nod ligt op 21 of 22 november en dat klinkt nog zover weg. Maar het wordt inderdaad volgende week weer klussen. Wat dat betreft heb ik meer geluk dan jij mijn man zit in de morgendienst volgende week en ik werk overdag dus s avonds tijd genoeg om te klussen.Dus wij kunnen inderdaad tot die tijd kletsen , gaat de tijd ook weer sneller.
groetjes Indy

Heej,

Ja de klusdagen zijn hier vanaf aanstaande maandag, dus van het weekend van wat 'voorklussen'. In de hoop dat ie vandeweek doordeweeks thuiskomt...

Ja het duurt allemaal erg lang, nog 20 dagen tot mijn nod, dus dat is nog 3 weken, pffff
Ben blij dat de Rode Duivels weg zijn...dan kan er tenminste week geklust worden.

Hoop dat we onze 2e ronde heel goed af kunnen sluiten, zou leuk zijn, 8 weken zwanger rond de kerst en in de week van mijn vriends verjaardag de eerste echo....Leuk verjaardagscadeautje...

Haha... En tellen jullie zo ook of niet? en gaan jullie het dan met kerst vertellen of al meteen???

xxx

Tja, ik ben tussen 16 en 23 november mijn nod. Kan ook tussen 14 en 23 november zijn of nog later........kortom: hééééééél onregelmatig! Voor mijn eerste kindje kon je de klok er op gelijk zetten! Raar he.
Nou, allemaal afwachten dus!
Succes iedereen!

Terug
Bovenaan